Privreda
140

Klas pokrenuo kampanju "Kupujmo domaće - gradimo BiH"

FENA
Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Klas d.d. Sarajevo pokrenula je trajnu prodajnu kampanju u vlastitoj maloprodajnoj mreži pod nazivom "Kupujmo domaće - Gradimo Bosnu i Hercegovinu".

Riječ je o maloprodajnoj mreži od 44 Klasove prodavnice u kojima će svake dvije sedmice biti u ponudi domaći brendovi sniženi u prosjeku za 20 posto.

Direktor Klasa Rusmir Hrvić izjavio je da ta kompanija i na ovaj način želi pokrenuti kupovinu domaćih proizvoda, jer jedino na taj način, ujedinjeni s istim ciljem možemo graditi Bosnu i Hercegovinu.

  • Zastupljenost domaćih proizvoda u Klasovim prodavnicama trenutno je oko 80 posto. Naš cilj je da što prije imamo u ponudi 100 posto domaće brendove - rekao je Hrvić.

Ove sedmice u ponudi su, između ostalih, domaći proizvodi kompanija Sarajevska pivara, Violeta, Fana Srebrenik, Milkos, Zenička industrija mlijeka, Inmer Gradačac, Bimal, Madi, Bajra, Ovako, Hepok, Vispak, Oaza, Kent, Master, i AS.

Osim u Sarajevu, Klas ima maloprodajne objekte u Mostaru, Bugojnu, Pruscu, Jajcu i Goraždu, saopćeno je iz te kompanije.