Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Klas d.d. Sarajevo pokrenula je trajnu prodajnu kampanju u vlastitoj maloprodajnoj mreži pod nazivom "Kupujmo domaće - Gradimo Bosnu i Hercegovinu".
Riječ je o maloprodajnoj mreži od 44 Klasove prodavnice u kojima će svake dvije sedmice biti u ponudi domaći brendovi sniženi u prosjeku za 20 posto.
Direktor Klasa Rusmir Hrvić izjavio je da ta kompanija i na ovaj način želi pokrenuti kupovinu domaćih proizvoda, jer jedino na taj način, ujedinjeni s istim ciljem možemo graditi Bosnu i Hercegovinu.
- Zastupljenost domaćih proizvoda u Klasovim prodavnicama trenutno je oko 80 posto. Naš cilj je da što prije imamo u ponudi 100 posto domaće brendove - rekao je Hrvić.
Ove sedmice u ponudi su, između ostalih, domaći proizvodi kompanija Sarajevska pivara, Violeta, Fana Srebrenik, Milkos, Zenička industrija mlijeka, Inmer Gradačac, Bimal, Madi, Bajra, Ovako, Hepok, Vispak, Oaza, Kent, Master, i AS.
Osim u Sarajevu, Klas ima maloprodajne objekte u Mostaru, Bugojnu, Pruscu, Jajcu i Goraždu, saopćeno je iz te kompanije.
Možda vas zanima
Završena AB konstrukcija
Park Residence poprima završne obrise: Privedene kraju ključne građevinske faze
Tvrdi da je isprovociran
Lalatović: Nije ni Feđa Dudić Miloš Obilić, zamislite da sam ja ovo uradio u Sarajevu
Vezani članci