Privreda
344

Klasov "Bosanski lokum" osvaja Srbiju

FENA
Bosanskohercegovačka prehrambena industrija "Klas" iz Sarajeva uspješno je i ove godine plasirala jedan od njenih najpoznatijih brandova, "bosanski lokum", na tržište Srbije, saopćeno je danas iz te kompanije.

Dosad je u 2014. godini realizirano 55 tona, a do kraja godine predviđen je izvoz dodatnih 60 tona.

Lokumi se u Srbiji prodaju na više od 4.500 prodajnih mjesta uz podršku reklamne kampanje, degustacija i drugih vidova unaprjeđenja prodaje.

  • Planiramo u ovoj godini u Srbiju izvesti ukupno 115 tona "bosanskog lokuma". Povratne informacije su izvanredne i ljudi reagiraju odlično na "bosanski lokum". Plasman na tržište Srbije realiziran je u okviru saradnje koju smo obnovili s Atlantic Groupom - riječi su Muamera Valjevčića, šefa Odjela izvoza u kompaniji "Klas" d.d. Sarajevo.

Za iduću godinu je planiran veći plasman ovog proizvoda na srbijansko tržište, kao i dodatni plasman "zlatnog lokuma".

Protekle sedmice, nakon dvije godine, krenule su i prve isporuke "bosanskog lokuma" u Hrvatsku.

Proizvodnja tog slatkiša je u "Klasu" počela prije gotovo 40 godina. Spravlja se po originalnoj recepturi od pšeničnog brašna, šećera i maslaca. Osim klasičnog ukusa, "Klas" je razvio i dodatne linije proizvoda, s dodatnom količinom maslaca, pod brandom "zlatni lokum", s okusima oraha, lješnjaka i čokolade, navedeno je u saopćenju.