Pandemija i panika
584

Ljudi kupuju i po deset vreća brašna, ali supermarketi su i dalje odlično opskrbljeni

R. D.
Foto: D. Ć./Klix.ba
Foto: D. Ć./Klix.ba
Pojedini građani zbog panike izazvane koronavirusom u tržnim centrima kupuju i po deset vreća brašna. Ipak, kako nam kažu u najvećim lancima supermarketa u BiH, nema razloga za paniku, svih vrsta robe ima dovoljno.

Federalni premijer Fadil Novalić danas je kazao kako je komunicirao s trgovačkim lancima te se uvjerio da imaju dovoljno zaliha.

"Bitno je da koridori snabdijevanja ostanu otvoreni. Evropski principi su da se ne blokira promet robe, roba ne prenosi virus, nego ljudi. Zalihe postoje u privredi, kod trgovačkih lanaca i u robnim rezervama. Sve smo stavili na raspolaganje ako bude poremećaja na tržištu", kazao je Novalić.

Iz Konzuma za Klix.ba kažu da su svi njihovi maloprodajni objekti u Bosni i Hercegovini operativno spremni te se opskrba prodajnih objekata kontinuiranim logističkim operacijama, kako vlastitih tako i partnerskih dobavljača, i dalje odvija nesmetano.

"Primjetno je da u posljednjih nekoliko dana kupci obavljaju značajnije kupovine nego je to uobičajeno te se kupovina u najvećoj mjeri odnosi na osnovne životne namirnice i higijenske proizvode. Razumijemo zabrinutost naših sugrađana i kupaca, no ovim putem možemo potvrditi da su sve Konzumove prodavnice kao i naše LDC skladište opskrbljene dovoljnim količinama namirnica za kojima vlada potražnja te dodatno, a u cilju pravovreme opskrbe, pojačavamo njihove zalihe", kazali su.

Oni dodaju da ukoliko nekih proizvoda u ovom trenutku nema na policama prodajnih objekata, razlog je jer ne stižu dovoljno brzo izložiti nove količine na police.

Slično je stanje i u Mercatoru gdje kažu da bilježe povećanu prodaju sredstava za higijenu i dezinfekciju, kao i određenih kategorija prehrambenih proizvoda.

"Sve naše prodavnice su odlično opskrbljene, imaju dovoljne zalihe robe, a kontinuirano radimo svakodnevnu opskrbu svih naših trgovina", kazali su.

Iz Amko komerca kažu kako se snabdijevanje njihovih maloprodajnih objekata trenutno odvija nesmetano te da imaju dovoljnu zalihu artikala za kojim je potražnja povećana.

"Konstantno zajedno s našim poslovnim partnerima pratimo situaciju kako bismo osigurali kontinuiranu isporuku do naših maloprodajnih objekata i centralnog skladišta. Evidentno je povećanje prodaje: osnovnih životnih namirnica (ulje, šećer, brašno, so), tjestenine, riže, konzervi te sredstava za ličnu higijenu i sredstava za čišćenje. Može se desiti da određenog artikla dobavljač nema na stanju, ali naravno u toj kategoriji uvijek imamo zamjenske, jer na policama svih naših marketa imamo više vrsta proizvoda različitih proizvođača (uvoznika)", kazali su.

Iz Binga su za naš portal kazali da je u proteklih sedam dana povećan je obim kupovine osnovnih životnih namirnica (brašno, ulje, šećer, tjestenina, konzervirani artikli, te osnovne higijenske potrepštine).

"Bingo nema količinskih ograničenja prilikom kupovine određenih artikala po jednom kupcu, ali apelujemo da naši potrošači optimiziraju kupovinu, kako bismo svi u lancu mogli obezbijediti kontinuitet dostave u trgovine (proizvođač-distributer-Bingo). Stanje na policama uslovljeno je dinamikom pražnjenja i punjenja, ali distribucija od strane naših partnera za sada je stabilna. Svakodnevno smo u kontaktu s našim poslovnim partnerima (proizvođačima i dobavljačima) kako bismo osigurali kontinuitet isporuke. Nadamo se da usporavanja na granicama neće u većoj mjeri uticati na protok roba i povećanje ulaznih cijena". kazali su.

Kompanija Tropic maloprodaja saoćila je da ulaže velike napore da u skladu sa novonastalom situacijom obezbijedi normalno funkcionisanje i snabdjevenost marketa te želi informisati javnost da svi marketi nesmetano funkcionišu u skladu sa naredbama i preporukama nadležnih organa zbog trenutne situacije.

"Što se tiče pitanja higijene, sprovodimo sve pojačane mjere kako prodajnog prostora, tako i lične higijene naših zaposlenih. Trenutno, nas 2.950 zaposlenih je angažovano u svim marketima Tropic maloprodaje i ulažemo sve napore da naši kupci i građani budu sigurni i zaštićeni prilikom kupovine u našim marketima", navode iz Tropic maloprodaje.

S obzirom na to da je pitanje cijena robe široke potrošnje prethodnih dana u fokusu pažnje javnosti, iz kompanije Tropic maloprodaja d.o.o. saopćavaju da u njihovim marketima od početka krize do sada nisu povećavane marže.