Od proizvoda prezentirani su Bosanski lokum, kafa "Zlatna džezva", mineralna voda "Oaza", polugotovi proizvodi fabrike Klas poput somuna, pita, peciva i bosanske jufke, Hepok džemova, "Sole mio" sokova, "Sultan" kole, kao i proizvodi Mljekare Livno, poput cincara i trapist sira.
Svi proizvodi imaju halal certifikat, a putem dva najveća malezijska trgovačka lanca mogli bi biti plasirani, osim malezijskog, i na tržišta Indonezije, Vijetnama, Mijanmara, Tajlanda i drugih zemalja regije.
Predstavnici oba malezijska trgovinska lanca su izrazili zadovoljstvo kvalitetom kao i cijenama bosanskohercegovačkih proizvoda, te je dogovoreno da u narednom periodu bude organizirana prezentacija i degustacija tih proizvoda u trgovinskim centrima u Maleziji.
Istakli su da stanovnici Malezije imaju određeni sentiment za BiH, i da bi ulazak bh. proizvoda na to tržište u konačnici mogla biti uspješna priča.
Odlučeno je da će u narednom periodu biti koordinirane tehničke aktivnosti, te organizirana PR kampanja koja bi trebala otvoriti tržište Malezije za bh. proizvode.
Predstavnici bosanskohercegovačkih firmi borave u Maleziji radi učešća na "6th Muslim World Bizu" koji je otvoren 27. oktobra 2015. u Kuala Lumpuru.
Susret je organiziran pod pokroviteljstvom Ambasade, Poslovnog vijeća Malezije i Bosne i Hercegovine (MBBC) i BBI VIP biznis kluba, saopćeno je iz Ureda za odnose s javnošću Ministarstva vanjskih poslova BiH.