Komentari (82)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Bitno je da Sarajevu ne manjka a Tuzlu ko jebe..da ikako moze sve firme sto iole valjaju oni bi u Sarajevo premjestili a pricaju o nekom patriotizmu i suverenitetu..
Ne pljuj Sarajevo. Zahvaljujuci Sarajevu ti se gradi aerodrom u Tuzli
Jeste li vi normalni? Direktor auto cesta je iz Travnika, premijer federalne vlade je iz Gradačca, a ministar prometa i komunikacija je iz Mostara! O kakvim sarajlijicama vi pričate?
Neka, bitno je da Bakir poklanja Čoviću stotine miliona Eura za izgradnju autoputa u kamenjarskoj pustari gdje nema tri čovjeka na km².
Tuzlu, hahaha.. napisi istinu, investicije zaobilaze cijelu BiH.. po 100ak KM auto puta u enitetima za 25 godina.. idite malo van BiH da vidite sta je infrastruktura, samo oprezno da vas hercika ne opuca...
Treba izgradit brzu cestu Tuzla - Doboj, koja ce se povezat na 5c, sa tim bi se rijesio problem sa guzvama na cesti. Sada je problem sto nacrt petlje u Doboju gotov i sto je tesko da se pravi brza cesta jer se na njoj ne moze uzimati harac. A da ne pricam o zeljeznickom saobracaju koji je unisten od nasih politicara, koji je u svakoj zemlji kamen temeljac razvoja privrede osim nas, posto najace firme koji prevoze teret nasi politicari.
Svakog šupka iz TK koji je glasao za akcize treba razbit
Samo se gradi i planira prema Sarajevu. Daj napravi put prema Srebreniku i dalje za Hrvatsku (EU).
Gradite za početak po tri trake gdje god se može a ima mnogo uzbrdo nizbrdo dijelova gdje bi realno to bio spas za sve vozače. Postoji takođe mnogo dijelova gdje se može cesta skratiti ili ispraviti, možda još par tunela i to bi bilo to. Cesta prema Gradačcu i Brčkom takođe se može laganije proširiti jer teren nije toliko zahtjevan. Ovo se trebalo intenzivno raditi i to odavno ali i sad da počnu malo brže raditi nije kasno.
Ma kakav put, daj jos koje jezero, to je buducnost buahahahhha
Treba opcina zivinice rjesiti skretanje svakih 20 metara sa magistralnog puta ... to nekakvih izlaza iz zivnica ima svaka mahala, dok dodjes do skretanja za banovice od tuzle treba ti 40 minuta to pravi najvece guzve na tom dijelu
I onda kaže Bakir Izetbegović "Čudi me da SDA u Tuzli nema značajniju podršku". Koji bezobrazluk. Pitam se ko radi projekte? Zašto glavni projekat Žepče - Tuzla nije završen? Ko to crta, koji su to ljudi u kojim kancelarijama? Ko ih plaća? Neefikasnost je naše drugo ime. Sad ima 250 Miliona KM na računima od akciza. Para ima, nema volje.
Pola Tuzle je doslo u sarajevo, a Sarajevo je postalo BiH - to je zalosna cinjenica.
Kada cujem privredna komora, odmah je asocijacija na SDA.Cak i ovim resursom upravlja SDA.U istoj maloj zgradici obje mafijaske organizacije! Ovaj Kikanovic je predstavnik Alije mrtvog, kosti mu hebemo! Kod njih se i dalje uzvikuje Alija pa ostali, cak stavise veci su ALIJALJUBCI nego po' levata drugdje.Pu Pyka vam M! Pu pu !
Pa o čemu se priča cjelo vrijeme. Ako Erdoan želi pomoći Bosni onda se nepravi autoput sa dva pravca asrajevo Beograd, nego Sarajevo, Tuzla, Zenica i prema izlazu na zapad, pa kad bi to bila i Gradiška u RSu.
Bice amaneta cekajte!! obiste još koju tursku zastavu
Bitno je SDA I BAKETU fildzan drzava SARAJEVO. 24 godine oni unazad vuku ovu zemlju.