Komentari (70)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Lijepa vijest. Bravo, svaka čast.
Još da je istina
Lijepe vijeste iz BiH konačno
lijepih vijesti ima dosta samo sto ih najveći/glavni portali kao sto je klox ne objavljuju
nije ni to. posadili jabuke i tuzlake upregnuli (uz naknadu) da to okopavaju, obrezuju, poberu i posalju drugom koji napravi sok i proda u sarajevo.
Lijepa vijest, bravo!!!
Jedna mala ispravka, SASTAVLJENI u Tuzli ne proizvedeni gospodo
Onda nije ni BMW, ni Mercedes proizveden u Njemačkoj, nego samo sastavljen. Ispade da svi griješe
eh tugo moja, proizvedeni u tuzli u austrijskoj kompaniji. blum i ostali generatori napretka se u grobu okrecu. mi dalje od binga dobacit ne mozemo, kako stvari stoje.
Stvarno vas ne razumijem. Reci to Madjarskoj, Poljskoj, Ceskoj, Slovackoj i tamo njemacka i austrijska mašinska i elektro industrija kolo vode. Covjece ovi se tramvaji sklapaju u Poljskoj u fabrici koja je u vlasnistvu švicarskog Štadlera.
Bravo, napokon pozitiva
pa što ne napravimo konplet sve kad imamo glavni dio
istina ostatak tramvaja su stakla, aluminijske ploce itd... to bi valja umjeli zavariti. suspenzija, podvozje,elektronika, stolice se ionako narucuju od renomiranih proizvodjaca
Tramvaji fula preskupi a tjesni za te pare bi trebali biti prva klasa.
ti se tramvaja nagledao nisi.
najskuplji tramvaji na svijetu
samo 387 proizvodi
Lijepa vijest.Činjenica je u tome da uopce nije od tolikog broja trolejbusa dovoljno na cesti .Vozila se kvare vrata,display-i ne rade,ni glasovne poruke o stanicama.Vozaci spustaju trole jer nisu vicni voznji kod sekcionera i kruznih tokova.Cak se placaju dijelovi i servis ,a jos su vozila pod garancijom.Uski trmavaju su posebna prica.Samo podsjecam.
sta bi ti se vratio na fijaker ili volovsku zapregu
još da si negdje ušao u tramvaj ...
Bravo trojka
@gvardijan "ta firma koja je napravila ta prevozna sredstva morala je platiti te dijelove firmi u Tuzli"
... kojoj je vlasnik austrijanac. nije profit u tuzli ostavio, sigurno.
bravo trojka!
Nije napravljeno u BiH. Sve projektovano u Austriji i onda dokumentacija i materijali poslani u Tuzlu da naši šarafaju za 1000 maraka. Isto ko kad instant ručak staviš u mirkovalnu pa se hvališ kako si veliki kuhar
Golemo majkemi.
Viklovanje motora,plata1200 km.Rad u smjenama.Skoeo su u Živinicama otpustili nekoliko desetina radnika,poštom uručili otkaze
jel trebo direktor da ih u limenku odvede pa da im predoci otkaz?
pa da im je direktor rekao u zivo, istukli bi ga zavrsio bi na traumi