Komentari (33)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
S obzirom na cijene goriva dobro pa ne jašemo konje
dobra ova mala uzo bi i juga od nje
al su i cijene auta nenormalne, logicno da ce biti pad prodaje...
Nema to veze sa cijenama automobila.
Ne treba gledati na to,dal mozes kupiti novo auto zasto je pao standard,troskovi zivota,ovo,ono,ljudi moji bitno je: Slava UKRAJINI ! Podržimo Ukrajinu,znamo da je donja,ipak smo tu,imamo kapaciteta,snage,jebo plin,necemo se kupati,grijati,krave potamaniti,prde razvaljuju ozon,podrska LGBT ..razmnozavajte se,napunite planetu...planirajte poridicu..jedno dijete max.. I idemo svi na Rusiju.. da je osvojimo!!!
Drago mi je i nadam se da će se malo spustiti na zemlju. Auta su poskupila za 20 % za 2 godine. Zbog čega? Zbog Ukraine? Svi trebaju bojkotirati kupovinu novih auta, da spuste malo cijenu.
neka spuste cijene
Prošle godine je također zabilježen pad prodaje, ali su proizvođači imali 3-4-5x veću dobit. Samo dižu cijene, pad se ne osjeti 🤫
Smanji cijenu, prestani precejenivati vrijednost pa ces vidjeti kako moze opet...mozes koliko hoces dizat cijene, ali ne mozes dokle hoces. U jednom momentu potrosaci stanu...i tako u krug...
Wv jednu cetvrtinu to je 25 posto, a najveci pad stelantis 21 posto kao to 21 vece od 25?
sve ovo stoji ali što ne piše da auta na struju idu +50% i njih ne pogađa nedostatak tih istih komponenti. bmw pada masovno u usa i veoma dramatično u kini. kina je njihovo najveće tržište i tu ginu.
Cijene visoke modeli isti ne promjenjeni naravno da je pala
Njemacka na aparatima
kod nas ih ima jer se 90% tih koji kupuju nova auta bave nekim vrstom kriminala i lahko dolaze do para i na Kosovu sve bijesna auta ali kao i kod nas KRIMINAL cvijeta . Niko ko teško radi i zarađuje ne zalijeće se u novo auto a u EU se ljudi RADI i to mnogo radi. Nemaju sajam narko-dilera i njihovih vozilica.
Realno gledajuci kupovina novog auta je balance novca...onaj bogati kao i onaj baustelac sto digne kredit da kupi sebi Auto su na gubitku svake godine....jednom je jedan dobro rekao, Bogati ljudi ne kupuju sebi bjesna auta vec ulazu i prave za budale auta....
Bacanje*
Sasvim logicno, mnoga auta su za vrijeme korone 2 godina stajala u garazama tako da su i danas ko nova. Korona je promjenila nacin zivota na Zapadu tako da sve vise ljudi radi od kuce pa da im je auto za posao ne potreban. Gdje su porodice cesto imali po dva auta mnogima je danas jedno sasvim dovoljno. I naravno ekolska svijest, koristinje javnog prevoza ima uticaj na prodaju auta.
Pa kad se automobili proizvode u Ukrajini?!
Pa to je normalno u ovoj nestasici cipova. Na novo auto se ceka preko godinu dana u EU.
Samo u Bosni pune ceste i redovno kljuc za kljuc