Objavljeno koje administrativne usluge će isključivo imati korisnici kvalifikovanog elektronskog potpisa
Ukazali su da je riječ o tome da se administrativne usluge digitalizacijom učine jednostavnijim, sigurnijim i učinkovitijim. Kako su saopćili, svi građani Bosne i Hercegovine, koji su ranije podnijeli zahtjev za kvalifikovani elektronski potpis u jednom od regulacionih tijela ovjerioca IDDEEA-e, moći će koristiti dodatne usluge na portalu Digitalno predstavljanje, a za koji su naveli da se njime donosi integracija i viši nivo sigurnosti.
Naime, kako su naglasili na navedenom portalu će na raspolaganju biti e-servisi kao što su:
-
Provjera statusa zahtjeva za lične dokumente;
-
Provjera neplaćenih kazni za fizička i pravna lica u Bosni i Hercegovini;
-
Uvid u važeće lične dokumente;
-
Informacije o registrovanim vozilima na svoje ime;
- Pristup aplikaciji za udaljeno elektronsko potpisivanje;
Kako su saopćili iz IDDEEA-e, oni koji nemaju registrovan kvalifikovani elektronski potpis, a žele i dalje koristiti e-servise koje nudi IDDEEA, mogu podnijeti zahtjev za kvalifikovani elektronski potpis u jednom od registracionih tijela ovjerioca IDDEEA-e u Banjoj Luci, Sarajevu, Bihaću, Bijeljini i Mostaru.
Objasnili su postupak podnošenja zahtjeva za dobijanje kvalifikovanog elektronskog potpisa.
"Svaki korisnik prilikom fizičke registracije i podnošenja zahtjeva za izdavanje kvalifikovane potvrde u ovlaštenom IDDEEA registracionom tijelu, uz obrazac zahtjeva za izdavanje kvalifikovane potvrde i ugovora o pružanju usluga certifikacije, dobija od ovlaštenog službenika odštampan obrazac s pristupnim parametrima koje unosi u određene kolone na aplikaciji za udaljeno elektronsko potpisivanje", istakli su.
Za dodatne informacije i upute, možete posjetiti internetsku stranicu IDDEEA-e ili se obratiti najbližem registracionom tijelu.