Komentari (96)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
zna li iko sto je kafa naglo poskupljala 2 km?
S šlagom je i 3 km
zna li iko što čokolada košta ko kilogram mesa
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
samo jos jedna u nizu uigranih igara da se skrsi BIH kao drzava.... sjedite vi nece nista bit - vama je dobro - od bembase do elidje..... kad se probudite sa granicnom kontrolom koju kontrolise EUFOR bice kasno..... veoma kasno..... i kraj za sve....
Sad ce Fortina administracija to caskom srediti ..
Manje kabadahija po evropskim putevima?
Forto da je igrač stalno bi se valjao po travi. Dino nakro kartel na Face kae mi smo face u Briselu i svi se nama dive Evo nigdje ga. Umjesto da je digao uzbunu, otišao u Brisel, pozvao sve ambasadore i poduzimao nešto. Umjesto toga bavi se samo sa SDA
Sta ocekivati od drzave u kojoj je ministar vanjskih poslova prvo diplomirao i onda krenuo polagati ispite
Jaro ko god živi u BiH je za mene svojevrsni heroj. Ko može neka ne čeka, tražite nafaku negdje drugo. Nema tu selameta. Ove malo tuplje će da iskoriste za drugo poluvrijeme.. Začarani krug. Revolucija se neće ni desiti jer nema narod želje ni volje. Država za malo odmorit ali ne i živiti.
Mene zanima zašto se ta roba ne tovari u kontejnere, te zeljeznicom transportuje preko granice. U Njemackoj sam, svako malo u blizini prodje kompzicija natovarena kontejnerima, nerijetko i kamionskim prikolicama / slepama, koje na krajnjem zeljeznickom odredistu preuzimaju lokalne transportne kompanije i voze u predvidjena skladista.
Jbg, hoćemo u EU
Onaj mi Forto počinje ubrzano bivati najomraženiji ministar na bilo kojem nivou u BiH. Lik je očito umislio da je politika u BiH mačiji kašalj za njega, koji se edukovao u inostranstvu. U praksi je propalitet teški. Čitam i kako se nadurava sa Željeznicama FBiH oko obnove pruge, koja još nije započela. Halo, državni si ministar! Mrdni prstom, jade ufurani, pogubljeni.
Trojkasi, probudite seee...12:05 je...halooo./ Nemojte biti kao Sdadfčorci.
A na kome je da prati kada radnik prelazi 90 dana? Opravdanje je da se ne stigne to pratit jer je puno posla. I sta ovo niko nas nije upozorio da su se zakoni postrozili i da se vise pregledava? Ide se s tim da se ne pregledava i onda ako prode prode jel? S ovom razinom odgovornosti necemo mi nigdje jer vise nismo ni zasluzili s ovakvim mentalitetom
Na prpmjer Turski spediteri i soferi vode evidenciju koliko su dana bili u EU. Svaki spediter ima kalendar za svakog sofera koliko je dana proveo u EU, i ako vozi neko sa npr 80 provedenih dana, sa njim je uvijek drugi sofer sa maks 50 dana, tako da kamioni nikad ne ostaju. Ali kod nas je Brigo moja predji na drugoga.. Zasto nasi spediteri nemaju adekvatnu digitalizaciju jer znaju da ovo predstavlja problem?
Forto i njegovi saradnici su iznimno inertni. Svjesno, ili iz neznanja, prepuštaju entitetima da rješavaju probleme, ne shvatajući potrebu za krovnim zakonima i regulativama na državnom nivou. Potpuno razočarenje!
Biće još gore!
Svanulo naravno sa sl. unt a vim fortanom paušalcem koji je najodgovorniji a i ministar ino poslova koji se najmanje bavi ino poslovima.
Zna li iko zasto je Dorina skuplja od Ritter Sporta za citavu jednu km?? U životu nisam vise Ritter Sporta pojeo ko u zadnjih 2-3 mjeseca, a i kvalitet je tu. Eno police gdje je Dorina pune, niko ih ne kupuje.