Veliki preokret
51

Općina Tešanj se nakon dvije godine izborila za građevinske dozvole duž Koridora 5C

E. M.
Trasa koja prolazi kroz poslovnu zonu Jelah-Tešanj (Foto: E. M./Klix.ba)
Trasa koja prolazi kroz poslovnu zonu Jelah-Tešanj (Foto: E. M./Klix.ba)
Općina Tešanj nakon dvije godine borbe uspjela je u svojim namjerama da se izmjene određeni zapisnici i prostorni planovi i omogući izdavanje građevinskih dozvola lijevo i desno od Koridora 5C unutar 1 kilometra od trase.

Tako je borba jedne općine izvojevala plodovima za sve općine i gradove kroz koje prolazi Koridor 5C.

Kako nam je kazao načelnik Općine Tešanj Suad Huskić, Zakonom o autocesti na Koridoru 5C i prostornim planom na snazi je bila zabrana izdavanja građevinskih dozvola lijevo i desno od Koridora 5C s udaljenošću od jednog kilometra.

Navedenom odlukom uskraćen je bio razvoj općina i gradova kroz koje prolazi trasa, a načelnik Huskić je 2022. i 2023. godine pokrenuo inicijativu za ukidanjem zabrane jer, kako kaže, Tešnju je bio to ogroman problem.

"U zoni 1 km lijevo i 1 km desno u Tešnju je deset naseljenih mjesta sa oko 13.000 stanovnika i 300 poslovnih subjekata. Oko 150 građevinskih dozvola je bilo blokirano. Mi smo govorili, pisali, dokazivali, uključili smo općine Maglaj, Doboj Jug, Usoru i Žepče, i kolege načelnici su poslali istu inicijativu. Podršku je dalo i Općinsko vijeće Tešanj", kazao je Huskić.

Dodao je da su imali podršku i zastupnika u Parlamentu FBIH, posebno Adise Kokić i Senada Subašića iz Tešnja.

"Nakon komuniciranja sa dva premijera, dvije Vlade FBiH, dva Parlamenta FBiH i dvije uprave Autocesta FBiH, Federalni parlament je usvojio inicijativu i donio izmjenu propisa čime je skinuta nepotrebna zabrana", pojasnio je Huskić.

Na kraju razgovora je naglasio da su nakon dvije godine borbe stvorili još bolje pretpostavke za razvoj privrede Tešnja, ali i drugih općina koje su se susretale s ovim problemom i vidjeli u Koridoru 5C priliku za razvoj i otvaranje poslovnih zona.