Komentari (72)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
da se ovako gradio autoput i prije sada bi imali zavrsen koridor 5c, ali sada se vidi ko je radio a ko nije, svaka cast Karicu i njegovim saradnicima na dobro odradjenom poslu, samo tako nastavite
Ova kompanija je na celu sa ovim rukovodstvom jos jednom pokazala da se uz jaku odgovornost i predanost poslu moze dosta toga postici. I pored silnih problema u koje ova nasa drzava upada ,oni su uspijeli da zabiljeze znacajan napredak !!
Ovi ljudi zaista dobro rade svoj posao i sto je jos bolje rade ga brzo... Ako nastave ovako jako brzo cemo imati gotov koridor Vc... Svaka cast...
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
TAko to rade odgovorni ljudi,koji se bore za drzavu i interese gradjana,a ne za punjenje svojih dzepova,sto smo imali priliku da gledamo punih 20 godina. Naprijed drugovi! :D
Odgovornost je najvaznija svakako. Ovi ljudi su pokazali da se uz jako veliku odgovornost mogu postici rezultati.nasa drzava polahko ali sigurno siri svoju mrezu puteva,sto je svakako za svaku pohvalu !!
ovo rukovodstvo autocesta je uradilo tri puta vise posle nego sva ostala zajedno i to za puno manje vremena
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Muž Lidije Korać u Nadzornom odboru Elektroprivrede, brat Nermina Nikšića u Autocestama, badžo Grabovice u odjelu EP za tendere, Igor Kamočaj, bez dana radnog iskustva direktor Kantonalnog zavoda za zapošljavanje, supruga Katarina Kamočaji, zaposlena u Odjelu za odnose s javnošću Pošta BiH, Andrea Selimović, supruga Jasenka Selimovića, šefa Kluba SDP-ovih poslanika u Parlamentu FBiH, savjetnica u kabinetu generalnog direktora (opet) javnog preduzeća Elektroprivreda BiH. Kenan Rešo, bez dana radnog iskustva direktor Federalnog zavoda za zapošljavanje, Nastavite niz..
Super, sad kad imamo autoput, fali nam jos samo posao... Da zaradimo sebi za auto, gorivo i cestarinu. :)
Ima li posla Kariću, predao sam papire ima pola godine?
Role moj mozda nisi SDP koji zaposljava samo svoj kadar i unistava kantone kao sto su ZDK i ostali.
Ovo sto je izgradjeno do sada treba uzeti u obzir i cestitati, iako je to sve radjeno zahvaljujuci EU i njihovim kreditima, te njihovim poticajima. Mene zanima samo jedno, kako planirate da zavrsite kompletan koridor 5C do 2020 godine, ako vam za ovaj dio koji je dug 8 km treba 30 mjeseci?. Znaju li ljudi da je najtezi dio puta onaj od Tarcina prema Mostaru, i da tamo niste ni zemljiste pokupovali(ekspoprijacija), a niste ni glavni projekat zavrsili!!!! Zasto pred same izbore plasirate ovakve price, i svakih 10 km imate SVECANA OTVORENJA novog komada autoputa?. Na koji nacin su firme iz RS- a i Laktasa dobile prednost pred firmama iz federacije da rade na autoputevima?
Tarcinj - Konjic se pocinje graditi idute godine (ekproprijacija 95% gotova), dok se pocetak dionice Konjic - Mostar sjever moze oceikivati za 2 godine, isto kao i Mostar sjever - Pocitelj. Jos onda samo "fali" dionica Zenica sjever - Doboj jug koja ide pod koncesiju i ciji je pcoetak gradnje moguc 2017. ili 2018. godine, a rok izgradnje je 24 - 30 mjeseci. Dakle 2020. ili 2012. bi bi komplenat autoput korz Federaciju BiH bio gotov. Osim toga, za oko 12 mjeseci krece i i zgradnja poluautoputa / brze ceste (nema zaustavne trake) na dionici Lasva - Nevic Polje (Travnik istok) gdje se trenutno vrsi eksproprijacija zemljista.
NE, Karic i Niksic u svojim izjavama kazu izgradnja kompletnog koridora koji prolazi kroz BiH do 2020 godine, dok ti vec sad pominjes novu varijantu do 2022 i to samo do Doboja-jug. Na ostala pitanja nisi ni odgovorio !!
Ima li jos ovakvih poput ovoga da nas izvuku iz ovog sra,nja u kome se nalazimo evo 20 godina, da preuzmu i ove firme sto imamo i one sto su popljac kane i unistene, da im vrate sjaj. Ovakve ova drzava treba!
ljepota kada znas da nesto nije samo predizborna prica. Kamo srece da imamo vise ovakvih kompanija :D
ensad je kralj, uopste me ne zanima njegova politicka pripadnost, vazno je da covjek radi svoj posao, a radi ga bolje od svih kojima je na prvom mjestu bila politicka pripadnost, pa onda posao. samo naprijed ensade!!!
Da je jedan ovakav na čelu države gdje bi nam bio kraj. Nema veze koja je vjera i nacionalnost ,ljudi rade i nikom to nije bitno. Al čim se ništa ne radi e onda je to bitno kako bi se mogla optužiti druga strana.
SDA ov nacelnik Zenice Husein Smajlovic je toliko zaduzio Zenicu i nestalo mu para da nije mogao uraditi ova 3 kilometra ali je opet Vlada FBiH iznasla nacin da i ovo zavrsi.
Kao nesto novo nam to, kao iznenadjeni smo od kadra SDA sto je zaduzio opcinu/kanton. Oni gdje dodju, trava ne raste
Husein je smeće od čovjeka, koje se rađa jednom u 350 godina.
SDA graditeljima treba samo naglasiti jedan podatak, koji se vrlo lako može provjeriti, a to je da za vrijeme ovog mandata menadžmeta JP Autoceste napravljeno više kilometara vijadukata i tunela na Koridoru Vc, nego što je napravljeno kilometara autocesta za vrijeme 15 godina vladavine SDA i njenih političkih saveznika
Nek su vala angazovane domace firme da pare ostanu kod nasih radnika.
Bravo Ensade, radiš dobar posao, a SDP je dokazao da dobro bira kadrove.
bo te koliko kilometara
SDA bi zavrsila da su nastavili graditi autoput do 3014 godine garant ali do tada bi auta vjerovatno letjela :-D
Ili bi do tada barem plan imala... Uvijek vole planirati i na papiru stvari zavrsavati
Ma sta ces prijatelju kada su u ovoj SDA sve krkani koji su sljegli sa brda ne znaju sta je asvalt kamo li nesto drugo za njih je kozija čuprija autoput ....
Mislim da je Karić zaslužio da ostane na ovoj poziciji i nakon izbora. Ako nakon izbora ostane tu (i ako ne bude otkrivena nikakva malverzacija oko tendera itd) onda se i realno može očekivat da Bosna bude spojena na evropske auto-puteve do kraja 2018. godine.