Komentari (128)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ljudi organizujte se malo, prvi april je bio ima sedam dana :)
PRED IZBORE SVAKO OBEĆAVA A poslije izbora tra lala
Dajte molim vas kome vi to pričate (palamudite) ?. Praviti tunel sa dvije cijevi i četiri trake za vezu sa gradom koji ima 23.000 stanovnika na papiru, ustvari oko 14.000 stanovnika jer razlika je u Sarajevu. Odu samo da obave sjetvu i žetvu. Neće ni to ako imaju žive nane i djedove... A za tunel prema Vogošći izlaz iz grada smanjuju sa dvije na jednu cijev sa dvije trake..hahahahaha, Bosno moja....
Nema tu nikakvih kriterija. Od Sarajeva do Goražda radnim danom vozio sam skoro nisam sreo ukupno 20 vozila u oba pravca. Neka vikendom ima 200 vozila dnevno, gdje je tu ekonomska računica. Ako se i napravi taj tunel mislim da nikad neće dnevno preći 1000 vozila.
Dobar tunel, jos asfaltiran...
pogledajte kako će izgledati svemirska stanica koju BiH šalje u orbitu 01.10.2018.g. Jooooj predizborne šuplje majkoooo...
joj što volim digitalne stadione,tunele,aerodrome .... baš lijepi pixeli,ahhhhh
Koliko se za tih 190 miliona KM moglo samo izgraditi po BiH aerdoroma ? PA i aerodrom Goražde ! SDAAAAAAA demokratijaaaaaaaaaaaaaaa.
Lahko je nacrtati pred izbore mali zeleni lahko...
Najopterećeniji magistralni pravac u FBiH gdje su najveće gužve je Lašva-Travnik. Kolona svaki dan, dnevno prođe od 10 000 do 15 000 vozila. Tu bi trebalo početi prvo graditi brzu cestu. Da ne govorimo da postoje tuneli u FBiH koji su veći prioritet od tog Hranjena, primjer tunel Komar. Ovdje ovaj Bučo vesla Terzića i predlaže tunel Hranjen da sebi skrati put prema vikendici u Čajniču gdje je rođen. Vozio sam skoro prema Goraždu preko Pala nisam sreo ukupno 20 vozila u oba pravca.
Nešto mi ovdje nije jasno. Tko to to određuje prioritete u Autocestama F BiH, koja će se brza cesta prva graditi i po kojim kriterijima? Ima li ovaj Terzić blage veze koji je magistralni pravac i na kojoj dionici u FBiH najopterećeniji odnosno gdje bi bilo najpotrebnije početi graditi brzu cestu. Novac kojim raspolažu Autoceste FBH od kredita, akciza ili bh telecoma je naš zajednički i ne može se tako neprofesionalno, lokalpatriotski trošiti...
Samo se u Sarajevo ulažu novci koji se prikupe iz cijele države!!! Kada će na red doći npr. tunel Komar?
190 milona investicija za 23.734 stanovnika BPK je 8.000 KM po stanovniku USK broji 273.261 stanovnika i neće dobiti ništa
nacelno sam za gradnju, ali znaju se prioriteti, a to su povezivanje MO sa SA, te SA sa autopitem u CRO. to je barem svima iole ekonomski pismenim, jasno ili bi barem trebalo biti
Idioti, taj put treba da se pravi kroz Federaciju u cijelosti
Kome treba cesta do gorazda.....ili do bilo gdje....ionako je sav seljakluk u gradu....
kakva ubleha.... tunel bez pristupa ni ceste sa obje strane brda.... ej kampanjo teska li si....
Treba iz dzepova naroda napraviti kakav tunel od 6 traka da svi politicari entiteti i kantoni stanu u njega al da nema izlaza
Treba iz dzepova naroda napraviti kakav tunel od 6 traka da svi politicari entiteti i kantoni stanu u njega al da nema