Porasla prodaja njemačkog piva, ali njegova popularnost generalno opada
U 2022. godini, objekti za proizvodnju i skladištenje piva u Njemačkoj prodali su 8,8 milijardi litara tog alkoholnog pića.
Federalni zavod za statistiku (Destatis) također izvještava da je došlo do povećanja prodaje od od 2,7 posto ili 232,6 miliona litara u odnosu na 2021. godinu.
Ovo ne uključuje prodaju bezalkoholnih piva ili pivo uvezeno iz zemalja izvan Evropske unije (EU).
Kako izvještava Mintel nagli pad prodaje piva u ugostiteljstvu uzrokovan pandemijom koronavirusa dovelo je do naglog pogoršanja situacije u indistriji proizvodnje alkoholnih pića.
Izvoz piva je generalno smanjen, ali su njemačke pivare isporučile oko 805 miliona litara piva drugim zemljama u Evropskoj uniji, što predstavlja povećanje od 7,8 posto.
Veliki događaji kao što je Svjetsko prvenstvo u fudbalu koji su inače povećavali prodaju piva, prošle godine to nije uspio uraditi jer je prvenstvo održano tokom zimskih mjeseci.
Pivo je sezonski napitak čija prodaja raste u toplijim mjesecima, a opada u jesen i zimu, pa veliki ljetni događaji imaju tendenciju da povećaju njegovu potrošnju.
"Ovaj efekat je uglavnom izostao tokom Svjetskog prvenstva u Kataru koje je održano tokom zime", istakli su iz Ureda za statistiku.
Dodali su kako uprkos popularnosti piva u Njemačkoj, prodaja je u opadajućem trendu u posljednjih 10 godina.
Njemačka federacija pivara očekuje da će 2023. biti godina izazova zbog visokih troškova sirovina, energije, proizvode i osoblje.