Komentari (56)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Željeznice su zakon svugdje osim na Balkanu jer jbg, ovdje svaki političar ima nekakvu firmu sa kamionima...
Bravo, to je srž problema..
Kod nas izgradnja željeznica je tri puta skuplja nego npr u nizozemskoj ili njemačkoj gdje je manje više ravnica dok su kid nas sve brda i planine. izuzetno težak teren za bilo kakvu gradnju. još uzmeš činjenicu da vladaju lopovi sve vam je jasno
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Zamislite samo kad bi raširili mrežu teretnih željeznica pa bi mogli kompletan taj saobraćaj riješiti i smanjiti broj velikih kamiona na cestama koje su ionako užasne
Kroz njemacku idu kamioni iz cijelog svijeta.
E ako linija Pazaric Sarajevo pravi razliku onda nema sta dalje da se prica
Joj smijurije u pm! Dajte nam liniju Beograd i Zagreb!
Uzimajte karte. Ne dajte kondukterima pare bez karte, da ne trpaju pare u dzep.
Sarajevo - Pazarić najprofitnija linija na svijetu
logicno kad su puni migranata. da nije njih bili bi prazni.
Sarajevo-Pazaric!Jaka linija ko beton.Japanci vec kritikuju onu Tokio-Osaka,kad su culi za Pazaric.
Wow, zamisli to! Kada uvedes prevozna sredstva, pojave se putnici, kada uvedes proizvode na prodaju, pojave se kupci, kada uvedes usluzne djelatnosti, imas musterije.. Neki osnovni postulati ekonomije se izgleda moraju crtati nasim vlastima da bi shvatili kako stvoriti zaradu i razvijati drustvo.
Kod nas je ekonomija Fikret Malinar,Novalic i SDoooooooo
@SmoWeed: Moš mislit kako je teško. treba godinama kopati jelde? A u ono mracno vrijeme omladina za jedno ljeto izgradila prugu Brcko-Banovici i to lopatama.
Hahaha koja linija...oplakah
Ako je Pazaric doveo do tog uspjeha onda vi i ZFBiH imate ozbiljnih problema.
Ali broj putnika na godišnjoj bazi je da se u Stockholmu ili Kopenhagenu toliko njih preveze do doručka
Kako je puno automobila i nema u gradovima parkinga za sve vratićemo se brzo na vozove.Neće svako na posao dolazit autom kad će mu voz biti duplo jeftiniji kao sto je i u Austriji i ostalim državama.
Hoce Bosnjo dzaba ta prica
Nekada Sarajevo-Stuttgart, sada Sarajevo-Podlugovi
Prugu napravis jednom kako treba, povecas brzinu i kapacitete. Nije asfalt da se stalno popravlja. Pare ce neminovno poceti kapati. Ali mi ni to ne znamo. Cijela evropa se prevozi vozovima, pogotovo medjugradske relacije. Kod nas pola stanovnistva nikad u voz nije uslo.
imali jednog putnika vise masinovodju