Komentari (39)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Dobro su i ovo uspjeli koliko su nesposobni i neljubazni na stanicama... U Sarajevu red 50m jedna nadr**na tetka prodaje karte, troje sjede pored piju kafu. Niko engleskog ne zna, ako hoćeš da kupiš za sutra ne daju ti da ne bi kako čekali ovi što hoće danas da idu. Bezobrazni budžetski uhljebi.
gle čuda - poboljsas ponudu i rašte broj putnika - bravo columbo
A koliki je dug Željeznica? Samo poreski dug iznosi 176.350.153 KM!!!
Od nove vlade FBiH očekujemo ulaganja u razvoj željeznica koje moraju konačno dobiti mjesto koje zaslužuju, najjeftiniji, najpouzdaniji, najčišći transport robe i putnika.
Obnovite i uvedite ponovo liniju Tuzla-Doboj-Sarajevo pa bi vidjeli tad profit!
ono kad pocnes s 0 putnika. uvedite linije i eto putnika. i odrzavajte te vozove, vec se primjeti na koncaru da nista ne radite po tom pitanju.
Ovaj Džafić iako je iz SDA, nije bio loš direktor Željeznica. Da su ovi iz Trojke pametni da ga ostave, ali ništa od toga. I oni će put SDA.
velis nema bolji?
Svaka čast sadašnjem direktoru! Napokon smo culi sirene vozova !
Malo-malo, pa talgo na remontu. Druga stvar gdje je lokomotiva od talgo voza? Koliko sjedišta ima taj voz puta karta putnika. Ako vozi 30% pun što sumnjam da je i toliko dnevno, kako im se onda isplati? Ovo je smišljeno da se unište željeznice FBiH, pa će ih dati u prodaju za namirivanje dugova MMFu.
smijem se zakleti da ni sam ne razumijes sta si napisao.
Najveći rast je zbog prevoza putnika na području Kantona Sarajevo,a to subvencionira vlada. Željeznice neće propasti nikad,posluju u profitu iako je puno uhljeba. Za dug ŽFBiH prema državi krivs je vlada
Da ovo usporedite sa modernim svijetom pročitajte sljedeći podatak.Kanton Skåne ( gdje se nalazi grad Malmö) u Švedskoj ima oko 1,5 miliona stanovnika. a Skånetrafiken (lokalna željeznica) DNEVNO preveze oko 300 000 ljudi.
Naja, koji su sad brojevi bolji? Kod Malmo imas i Kopenhagena i imas automatski vise putnika. Imas tu cjelu BiH na malom prostoru. I na toj relaciji se vecina od tih 300 000 svakodnevno vozi. I Skånetrafiken je sigurno cjela mreza i ne samo jedan voz, kao ovaj sto vozi na relaciji Sarajevo - Mostar.
Od iduce godine voz ide do Zagreba i Budimpeste.
sa 10 na 12 putnika
Tek sad ce se otkriti prava istina o zeljjeznici po pitanju neuplata prema PIO, hrvatski ministar tvrdi da nije do njih vezano za prolazak voza preko teritorije RH,neko izgleda sve blokira
kad ce do ploca da krene?
02.06. osim kliks.ba ima i drugih url-ova, npr zfbih.ba pa pogledaj red voznje.
Ako je prevezeno 75.326 putnika, sa ostvarenom 5.309.095 kilometaražom, to znači da jedan VOZ vozi JEDANOG PUTNIKA oko 70 kilometara !!! U PREVODU, jedana TALGO KOMPOZICIJA vozi samo JEDNOG PUTNIKA od Sarajeva do PAZARIĆA čak TRI PUTA !!!
@ponta60 Dobro si izracunao. Najfrekventnija linija je rana jutarnja koja u Sarajevo stize iz Zenice oko 6:40, kao i koja odlazi do Kaknja oko 15:30. I to zato sto se tada voze njihovi radnici. Ostale linije su po par putnika u vozu. Te linije voze jer ih do Pazarica i Visokog subvencionira Vlada KS. Voze gotovo prazni uvijek. Pa ko ce se voziti, prije par mjeseci sam usao u 22 h u voz. Isti je sa POLAZNE stanice kasnio 33 minute, sa POLAZNE. A bio je na stanici, upaljen, sve spremno.
Odlično. Linija SA-MO je uvijek prepuna turista, a tu je i gradsko-prigradski sarajevski voz. Treba dalje razvijati prevoz.
Da li postoji neko tijelo koje kontroliše rad menadžmenta željeznica? Da li je iko do sada odgovarao za loše poslovanje?