Komentari (53)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ovoga ce biti sve vise i vise, pravi radnici iz ovakvih firmi odose, jer su na grbaci i nosili polovinu neradnika. Uvijek je omjer 1 irgeti 4 sjede. Ode irget napolje, sta sad? Ova 4 ne znaju, nisu navikli da rade
Smanjite direktorima i upravi..dajte radnicima..firma posluje s gubitkom..znaci direktori i uprava zasluzuju minimalne plate.
pa nek daju otkaz
S obzirom da nam je zeljeznica funkcionalna u duzini od 7 km, ne vidim potrebu za vise od 6 radnika, 3 masinovodje, 2 higenicarke u Zeljeznicama FBIH
100% potpisujem. U Zeljeznicama ima sigurno 500-600 radnika viska minimum! Otkaz svim koji su uhljebljeni momentalno!
auuu slomise se od posla, od 8 do 11 radno vrijeme plus visak ljudi plus svasta nesto..
Tito je umro u 3 i 5 min. Mi smo bili u problemu u 3 i 10 min.
To pod hitno prodati kinezima
Pa nije vas ni malo 100. Firma od 100 zaposlenih koja proizvodi vagone sigurno proizvede više novih na godišnjem nivou od svih koji su u vlasništvu ŽFBiH. Broj radnika je više od potrebnog a sad što nema organizacije, vještih radnika, previše bolovanja bez razloga to je dr stvar.
Ma vidi ti ovo, neradnicki neposluh!!! Duguju državi preko 100 miliona KM a oni bi strajkali. Imaju uzasno velike plate za nista...jedan voz dnevno prodje do Sa i to je to
Cuj nekad ih radilo 200 sro sad radi 100, a viska uposlenih barem 300-400 hahaaha pa hoce li ikada reda u ovoj drzavi biti
Ništa protiv ovih radnika nemam,sve treba bit uplaćeno naravno,ALI sve državane firme treba privatizovat il pogasit,ovu su sve rupe bez dna.Pa svi mi iz privatnog sektora radimo za ove gubitaše iz (rudnici,željeznice,razne grasove itd u nedogled)
ovi se ne dižu kada ih kradu vec kada su pokradeni a tada je već fajront u kafani😂
ovi se ne dižu kada ih kradu vec kada su pokradeni a tada je već fajront u kafani😂
Samo odvojit od zeljeznica i stavit svaku popravku na tender pa nek firme konkuriraju a oni nek placaju za usluge..pozz
Necu da komentarisem konkretno ovaj slucaj, siguran sam da su plate male. Ali u ovakvim firmama je naslijedjen socijaliaticki nacin rada, 5 ljudi na realno jednom radnom mjestu, kafica ujutru, kafica popodne, 2 sata efektivnog rada i kuca. Opet, podrska radnicima za bolje uslove...
Konakovic predlozio da se postave 4 direktora u ZFBiH kako bi se rijesila ova situacija
Šta kaže sistematizacija radnih mjesta? Trebaju li novi radnici ili je dovoljno to što ima? Sada se svakodnevno mora raditi čitavih 2,5h uz slobodne vikende, bolovanja na lijepe oči i godišnji od jedva četrdesetak radnih dana. A vozovi idu danju noću do Podlugova i Tarčina.
Samo Njemačka braćo radnici, tamo su majstori ko bogovi.