Raspudić pozvao građane da koriste Aerodrom Mostar, da ne idu u Split ili Dubrovnik
U razgovoru s novinarima Marin Raspudić je kazao kako je ranijih godina, dok je aerodrom bio orijentisan na čarter letove, bilo lakše naplatiti usluge, dok se kasnijim fokusiranjem na niskotarifne kompanije moraju više boriti za finansiranje od javnih izvora.
"Naši građani moraju koristiti svoj aerodrom, Hercegovci od Neuma do Konjica od Trebinja do Posušja. Deset posto građana Mostara je samo 12 hiljada, to nije dovoljno", kazao je direktor Raspudić.
Loše punjenje aviona posebno je izraženo u letovima za Zagreb, ali oni su subvencionirani sredstvima Vlade Federacije BiH.
"Naši građani ne koriste dovoljno ove linije, ni poduzetnici, a trebali bi... Radije idu u Sarajevo, Split ili Dubrovnik. To se treba promijeniti", kazao je te apelovao na građane Mostara i Hercegovine da koriste usluge svog aerodroma.
Dodao je i kako nije potpuno zadovoljan podrškom lokalne vlasti, za razliku od kantonalne koja sve svoje obaveze na vrijeme izvršava. Jedno od rješenja je prodaja koncesije što je sudbina većine aerodorma u regiji.
"Beograd su uzeli Francuzi, Zagreb isto... To će brzo doći i kod nas. Nama za plate treba godišnje tri miliona KM. Mi smo prošlu godinu završili negativno jer nam Grad Mostar i Zagrebačka zračna luka (vlasnici op. a.) nisu ispunili potpisane obaveze", kazao je Raspudić.
Za razvoj Aerodroma Mostar važna je i promjena paradigme, da Mostar od grada koji je samo prolazna destinacija turistima postane mjesto na kojem se ostaje i po sedam dana, kako je to bilo nekad.