Komentari (144)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Most je čudo inžinjerstva i prelijep je. Eto da bude bar 1 nepesimističan komentar
To stoji, ali... Sta znaci u s k o r o ? Kraj radova kasni dvije godine (24 mjeseca ili cca 730 dana), samo ove godine su pet puta najavljivali otvorenje, pocetkom godine, pa pocetkom maja, pa pocetkom ljeta pa tokom ljeta, evo izvjesno je da nece ni krajem ljeta jer trebaju sad inspekcije izaci a to zna trajati dugo...
.5251. Ovaj je grandiozniji od peljeskog i dunavskog jer su ga prijektovali domaci inzinjeri za razlike ova druga dva gdje je su sve radili kinezi, od projekta, nadzora do pustanja u rad.
uskoro po 17 put
jel to onaj most sto ce se otvorit pred turisticku sezonu
Koje godine je to uskoro?
Rekose do 1maja, pa pocektom sezine, da bi sad trebali da smo sretni sa septembrom. Kako god, nadati se da je utegnut i dobro ispitan, obzirom na probleme koje su imali sa ovim mostom tijekom gradnje
Jest lijep ali, ali, ali.....
Most se zove 5 posto kroz 75 posto
Izgradnja autoputa kod nas mi lići na onaj stari video negdje u srbiji kad on nabraja babu, dedu itd svi zajedno čekali 300 godina.
Napravili moderan most za auzoput a nema ni zaustavnu traku
Sram vas bilo, u tisini da zavrsite. 1997 donesena odluka o izgradnji, 2001 izgradnja pocela. Cijeli autoput bi trebao biti dug oko 300 km, a za 23 godine izgradjeno je nesto manje od 120 km. To u te cinjenice pored toga da su pare o from ne pokradene. Doci ce vrijeme kada cete odgovara ti za ovo. Ne znam kakve opstrukcije da u bile u pitanju, za jednu malu dionicu od cca 300 km, izgradit 120 u 21 godinu sve govori
Godisnje oko 5 kilometara u prosjeku, Masala
I deliriju smo svi. Cekamo konacno kraj gradnje autoceste. Vec mnogi su umrli od cekanja. ipak 27 godina je mnogo za gradnju 340km autoceste. Mnogi su napunili dzepove od ovog projekta vc. Postali multimilioneri. A to mi vec oplacamo kroz gorivo registracija putarine itd itd. A nemamo autoceste.
Nisam inzinjer ali pukotina koja se ponavila nike sugurno naivna.....to se u normalnom drzavama dize u zrak i poravna.....(vidimo svi to na drustv.mrezama) ....a ovi testiraju bilesi sa kamionima i kao 500 tona opterecenja. Jedno je opterecenje a jedno konstantna vibracika itd. DA NE BUDE PO OTVARANJU ISTOG ZA PAR MJESECI ZATVOREN ZBOG POPRAVKI !!! Ovdje se ocito neko stiti da ne bi ga osinulo po djepu
Da, prilikom testiranja, postavili par kamiona, sto je staticka otpornost. Sta je sa sinamickom, kada isti ovi kamioni treba da prodju brzinom 80km/h
Ako su vec zavrsili nek odma prebace radnu snagu gdje treba...gas.
Ko ce uopste korisit ovaj dio autoputa?
Ovo je domaći a ne kineski proizvod
Ima godina dana da ga popravljaju. Otišao iz vinkla . Ko smije tu proči .
Ja ne smijem, bolje na ferry preko Neretve, osta ziva glava