Direktor "Sprinda" Memnun Trako kaže da i u ovoj godini "Sprind" planira širiti i inovirati proizvodni asortiman i to u kategoriji duboko zamrznutih polugotovih jela.
"Najpoznatiji brend "Sprinda" su, svakako, jufke. Originalne recepture, kvalitet, savremena tehnologija i tradicija proizvodnje jufki duga 32 godine omogućavaju nam da razvijamo nove proizvode. Tako smo u prošloj godini tržištu ponudili jufku za pite i baklave težine 270 g s istim brojem listova kao što ima standardna jufka težine 500 g", navodi.
Novi proizvod je, kako kaže, dobro prihvaćen na tržištu, jer je pogodan za domaćinstva s manjim brojem članova. Dostupan je širom BiH, a uz to ima kvalitet i povoljnu cijenu.
"Sprind je postao prepoznatljiv u ovom segmentu. Nema pite ni baklave bez Sprindove jufke", istaknuo je on.
Među novim proizvodima posebnu pažnju potrošača privlače kore za pitu - Mlinci, pita sa suhom šljivom, pita s višnjom, kadaif, svježi kolač Tri užitka, a na zahtjev potrošača reaktiviran je artikal Tamna jufka za pitu.
"Tamnu jufku za pitu proizvodimo od polubijelog pšeničnog brašna i s dodatkom ječma. Poznato je da polubijelo pšenično brašno ima dobre nutritivne karakteristike", objašnjava Trako.
"Sprind" raspolaže najsavremenijom opremom za proizvodnju svih vrsta hljeba i peciva, polugotovih duboko zamrznutih jela na bazi lisnatog i kvasnog tijesta, jufki, pita, sendviča i slastičarskih proizvoda. Godišnje proizvodi 6.000 tona hrane, a zapošljava više od 160 radnika, čime se svrstava među najveće proizvođače hrane u BiH. Od prošle godine Sprind posluje u okviru AS GROUP - saopćio je Klas korporativne komunikacije.