Starbucks planira širenje asortimana: Predstavili plan unapređenja poslovanja
Kompanija sa sjedištem u Seattleu predviđa rast zarade po dionici od 15 do 20 posto godišnje u naredne tri godine, u odnosu na prethodnu dugoročnu perspektivu datu krajem 2020. Očekuje se da će globalna i prodaja u istoj radnji u SAD porasti za sedam na devet posto godišnje.
Početkom ove sedmice, kompanija je iznijela svoje planove za proširenje programa lojalnosti i ubrzanje rada u svojim kafićima, dijelom novom opremom za pravljenje kafe i automatizacijom.
Promjene imaju za cilj da riješe i poprave način poslovanja Starbucksa posljednjih godina. Asortiman je proširen, a umjesto klasične kupovine i poručivanja kafe, više kupaca prolazi kroz drive-thru ili koristi njegovu mobilnu aplikaciju.
Uprkos rekordnoj potražnji u SAD-u i inostranstvu, odlazeći izvršni direktor Howard Schultz rekao je da kompanija pravi "samoindukovane greške" i da je izgubila svoj put.
Iz Starbucksa su najavili da također planiraju izgraditi otprilike dvije hiljade novih američkih trgovina između fiskalne 2023. i 2025. godine, ubrzavajući svoju strategiju razvoja. Do kraja fiskalne 2025. planiraju imati 45.000 kafeterija širom svijeta.
Starbucks će također početi otkupljivati dionice počevši od svoje sljedeće fiskalne godine, koja počinje u oktobru. Schultz je suspendovao program otkupa u aprilu, koristeći ta sredstva za povratak u posao.
Prethodna dugoročna prognoza kompanije predviđala je rast prilagođene zarade po dionici od deset posto do 12 posto, rast prihoda od osam do deset posto i globalni rast prodaje u istim trgovinama od četiri do pet posto za 2023. i 2024. godinu. U maju, Starbucks je suspendovao svoju fiskalnu prognozu za 2022., navodeći kao razlog blokade u Kini, ulaganja u svoje zaposlene u SAD-u i visoku inflaciju.
Promjene i u sektoru zaposlenih
Promjene u navikama poručivanja dodatno su utjecale na zaposlenike.
Tokom prošle godine, Starbucks osoblje se udruživalo i izražavali su tako nezadovoljstvo zbog plata za stalno zaposlene, nedovoljno zaposlenih u prodavnicama i drugim uslovima rada.
Starbucks je nastojao da obuzda sindikalni pritisak nudeći bolje plate i beneficije radnicima koji nisu sindikati. Ta poboljšanja su također pomogla nezadovoljstvo koje je posljednjih mjeseci bilo prisutno kod zaposlenih.
Direktorica za tehnologiju Starbucksa Deb Hall Lefevre rekla je da kompanija radi na aplikaciji za osoblje koje će im omogućiti da upravljaju svojim rasporedom i platama, kao i da potiču dvosmjernu komunikaciju s kompanijom i pomažu u razvoju karijere.
Predstojeće promjene za američke bariste samo su "prva faza" višegodišnjeg plana, prema Britt. Kompanija također želi da poboljša iskustva barista u inostranstvu i za zaposlene koji rade na plantažama kafe, u njenom lancu snabdijevanja i pružaju korisničku podršku.