Komentari (67)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Prva transferzala Adnane. 4 godine već ništa.
Južna longitudinala!!!!
Kako jadan ne bio ništa, nije prva transverzala samo od željezničke do velešića
PRIKAŽI ODGOVORE (6)
Treba spustit minimalac na 500, da nemamo para da kupimo auto? Sta mislite robovlasnici ?
Kakve veze ima minimalac sa autima... ima ih sto vozaju jos auto od milju maraka. Fulio si skroz temu.
Odlicna ideja. Vise bi se koristio javni prevoz, manje bi bilo zagadjena. Podrska
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Hoće li iko imati petlje da zabrani uvoz i registraciju vozila starijih od 10 godina? Nije auto za svakoga, to je luksuz. Plati pa se klati, ha ja.
Svaka saobracjnica se gradi uz planiran porast prometa u budućnosti, znao bi ti to da si iz struke a ne diploma sa sokoca
Ko drzava nema hajra sto ljudi kupe auto. Ko ni od duhana.
Ispricao bih vam kratku pricu o psu i majci ministra
Steta sto je samo toliko vozila registrovano trebalo je vise.
Prije 39g nije bilo ni mobilnih tel pa sta sad hoćeš da kažeš
30 godina
Od toga trecina su auta koja su nabavili politicari.
Kad se aBd zavrsi modernizacija i sirenje mreze gradskog saobracaja, ekoloski prihvatljivog, red bi bio i obaveza prema stotinama hiljada stanovnika, da se konacno ZABRANI REGISTRACIJA VOZILA ispod EURO 3 norme, a da se u gradskim zonama ZABRANI KORISTENJE VOZILA ispod EURO 5 normi. Fakat je vakat i to Hitno!
Takodjer, formirati inspekcije i precesljati osiguravajuce kuce, pogotovo one za tehnicki pregled vozila. Mnogo je SMECA na cesti. Neka mi oproste svi koji ne mogu priustiti bolje, ali nije niko od vas vazniji od nekog drugog ili hiljada drugoh koje trujete! Kamioni, kombiji,... pa ono kad zadimi zaustaviti i kazniti onog ko ga je osigurao i to ZESTOKO!
GDJE JE UGOVOR ZA TRAMVAJSKU PRUGU LOPOVE STAJALIŠTA NIKAD PRLJAVIJA A PLATILI STE 4 MILIONA DODIKOVOJ FIRMI IZ LAKTAŠA ZA ODRŽAVANJE
Prijatelju meni funkcionalan prevoz treba kada idem na posao i vraćam se kući. U tri ujutru spavam tada mi nije potreban.
GDJE JE UGOVOR ZA TRAMVAJSKU PRUGU LOPOVE STAJALIŠTA NIKAD PRLJAVIJA A PLATILI STE 4 MILIONA DODIKOVOJ FIRMI IZ LAKTAŠA ZA ODRŽAVANJE
A sto si potpisao da se imovina PMF-a, koja je javni interes drzave, raskrcmi i preda u ruke mafiji da gradi kule za svoje pripadnike, koliko si dobio za to? A gradjani da nemaju gdje obrazovati djecu, prosetati, sjesti na klupu, rasturio zelenu zonu kampusa za privatni interes sake jada.
Šta je sa krševima koji truju vazduh?kad ce te to zabraniti ili opaliti dupli porez kao u evropi
Semafori se trebaju ukinuti, samo prave zastoje ... tramvaji su super.
Tramvaji nisu super jer Sarajevo faktički ima samo jednu liniju (Ilidža - Baščaršija). Zašto se ne širi tramvajski saobraćaj u smislu više linija? Ne računam ovdje Hrasnicu.
Gledaj korumpiranog manijaka.
45.000 auta za 10 godina je 4500 auta (ili mozda pricamo o vozilima) godisnje. Nije neki broj uzevsi u obzir koliko se podigao standard i da danas svaka porodica ima 2 auta jer je to nuzno.
svoj nerad ne pravdajte brojem vozila.. gradite brže i bolje.. ovako kako sad radite trebat ce vam 300godina