Komentari (93)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Linija do Frankfurta bi bila pun pogodak
Sto lazes ovaj napaceni narod Damir? Kakve subvencije i neplacanje taksi TZX-u? Da si iole upucen znao bi da je Vlada F BiH ukinula taksu od 10 € po svakome odlazecem putniku sa TZX i OMO. Vlada TK nije marke dala za subvencije, jedino je cijena kerozina nesto niza, ali opet to ne ide na teret poreskih obveznika, nego to samo putnici placaju pri rezervaciji karte. Nije tacno da nema nikakvih taksi. Taksi ima, ali to je cca 5-10€, koje se placaju pri rezervaciji. Osim toga koliko je ovaj deal dobar po TZX govori podatak da preliminarni revizorski izvjestaj govori da je gubitak TZX u prosloj godini za 30% manji nego ranijih godina kada nije bilo ovako mnogo letova. I jos zaboravi, naravno ti si ljubomorni sarajlija, koji bi reprezetnaciju, najjacu medicinsku ustanovu, sav novac kroz poreze akumuliran, pa na kraju i Wizzair zelio u sarajevo. E pa pusi se, nista od toga. Ovo je decentralizirana drzava
Ima ovde svakakvih degenerika ali ovaj me prosto impresionirao! Nik mu je "Adolf H.",i covjek bez imalo ustezanja lupi ovo! "Ljudi,pa znate li vi kakva je LUKA (L-U-K-A) Frankfurt?!? AHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAA
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Za 7 mjeseci solidan broj putnika, obzirom na blizinu Sarajeva i Beograda. Sve čestitke za uspjeh, sve može kada se malo potrudimo. Ipak ostaje gorčina radovanju i malim pomacima a Tuzla je nekada bila centar bazne industrije i energetike.
Tuzla Aerodrom ima ovakve brojke zbog blizine Sarajevu i Beogradu. Puno je jeftinije dati 20 eura za let do Tuzle, i da te neko pokupi iz Beograda ili Sarajeva nego davati 150 eura za direktnu liniju do Sarajeva (jer u Sa nema jeftinih avio prevonika vec samo "flag-cariers", nacionalne avio kompanije koje su i najskuplje). Zato bi i aerodrom u Trebinju bio pun pogodak. Takodjer aerodrom u Karlovcu (jest da to nema veze s nama) bio bi mnogima jako praktican. A razlog za ovo je sto Tuzla moze dati jako niske cijene avio kompanijama za koristenje njihovih prostorija, dok za direktne letove do Sarajeva ili Beograda ima puno vise interesa, pa bogate avio kompanije dizu cijene koristenja usluga na tim aerodromima..
Iskreno čitajući ove komentare, ne mogu shvatiti animozitet pojedinih Sarajlija prema Tuzli odnosno svemu sto se uspjelo a nije u Sarajevu. Čast pravim Sarajlijama koji se smatraju BiH građanima i jednakopravnim, koji djele i lijepo i ružno sa svima u ovoj nam državi
Treba biti realan da Aerodrom Tuzla bolji po meteo uslovima od Sarajevskog, i Sarajevski kad je poceo raditi komercijalno poslije agresije je bio rupa (bio 1997 i uporedio s 2013) pa ni Tuzlanski sad odmah ne moze biti vrh sto se tice zgrada, ali ide prema tome je za godinu ostvariti preko 60 000 putnika nije malo
Možda zbog dobrog poslovanja uvedu nove letove i destinacije. Hoće li na kraju tuzlanski postati popularniji od sarajevskog aerodroma... Ne bi me čudilo obzirom da su cijene iz Tuzle puno prihvatljivije, posebno za nas, obični narod sa običnim platama.
Zivinickog*
I to što kažeš :)
i ja imam u planu da postanem milioner
Svaka cast, 100% podrzavam. Glave gore ka vecim dostignucima, samo naprijed
Svaka cast za tuzlanski aerodrom i njihovo rukovodstvo. Ovi ovdje na sarajevskom aerodromu i neznaju sta znaci low cost avio kompanije a kamoli da ih dovedu sa lete za sarajevo. Ovo je poruka za njih da se probude iz koministickog sna i prate trendove. Potrebni su nam rynair, wizair i mnoge druge low cost kompanije.
propadose autobuske kompanije koje su nas gulile :D
Bilo bi dobro do Dortmunda
Treba uspostaviti liniju za Trebinje obavezno :)))
treba linija za Siriju...Za ove nase Vehabcineeee
Nek bar nesto u Bosni funkcionise
Kad poredis Beograd ili Zagreb, Sarajevo je PRESKUPO. Ja zivim u Austriji, i nikada nisam imao priliku da nadzem nesto povoljno. I ako nadzes, letis 8 sati, posto presjedas u Ljubljani ili Zagrebu. Ja zivim u Salzburgu, i garantujem da bi bila linija Salzburg-Tuzla beton. Zasto? Zvornik+okolina su svi (90%) u Austriji. Pretezno Salzburg,Linz,Innsbruck. Takodze veliki broj u Njemackoj (Minhen) Salzburg-Minhen Salzburg-Innsbruck Salzburg-Linz Ta tri grada su ot prilike 1h15min sa Autom odaljene. Takodze je voz itd povoljan (Minhen Salzburg 25€ za pet osoba) Prije 4-5 godina je postavljena linija Salzburg-Banja Luka. za 111€ inkl retour. Ali to nije islo... Posto Srbe ovde nemaju ni za kiflu..
tuzla grad u kojem biznis cvjeta jbt....
Linija Beograd - Memmingen već postoji sa WizzAirom, tako da mislim da oni neće htjeti da uzmu Njemačku, s obzirom na blizinu Tuzle i Beograda.
Da, upravu si. A i ja ne bih imao ništa protiv Memmingena, šta više, mislim da bi mi to moglo odgovarati. ;)
J aznam da sa iz TZ do Beograda stizan za 2,5 h, dok nekada za Sarajevo treba skoro 2,5 h u najboljim uslovima. Sto znaci sa aspekta vremena, jednako su udaljeni