Uspješno održana VI sesija Leader Roots programa sa Coca-Cola HBC B-H Sarajevo
Ova prezentacija je nastavak tekuće edukacije za mlade, menadžere koju AmCham BiH provodi zajedno sa svojim članicama u Bosni i Hercegovini.
Tema koju su učesnici imali priliku poslušati je "Customer Centricity - Usredotočenost na kupca", sa posebnim osvrtom na identifikacijiu potreba kupaca i potrošača te stvaranjeu nove vrijednosti kroz kontinuirano poboljšanje i unapređenje inovativnih pristupa.
Program, koji je kreiran s namjerom razvoja liderskih potencijala mladih ljudi, kroz svaki masterclass nastoji dati učesnicima osnovu za učenje o gradnji povjerenja između menadžera, partnera, kupaca i svih ostalih internih i eksternih stakeholdera.
"Naša vizija je biti poslovni partner u kategoriji pića za svako doba dana i svaku priliku te razvijati poslovanje kroz saradnju s našim kupcima i ponudu pića koja će u svakom trenutku i svakoj prilici zadovoljiti potrebe potrošača. Stoga je važno kontinuirano ulagati napore u razumijevanja potreba kupaca i potrošača jer su upravo to kategorije, čije stavljanje u fokus pomaže kompaniji da izgradi vezu sa istim i stvara nove vrijednosti", izjavio je Dušan Mitrev.
Osnivač kompanije Consultor, Enisa Selmanović - Salkić, sa više od 14 godina iskustva u oblasti razvoja radno pravnih odnosa i HR, je govorila o liderstvu timova i tehničkim, interpersonalnim i konceptualnim vještinama i kompetencijama neophodnih za ispravno vođenje timova.
U zaključku šestog masterclassa naglašeno je da je za uspješan biznis i vođenje time važno osluškivati priče onih koji su stub poslovanja, a to su finalni potrošači, te da je od iznimne važnosti prepoznati njihove potrebe čak i kada oni sami nisu svjesni.
"Ponosni smo na razvoj sljedećeg kruga mladih lidera koji će na kraju preuzeti najveće kompanije na našem području", zaključili su.