Komentari (31)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Vole Bosnu od Une do Drine, a da od Une dođeš do Sarajeva pređeš otprilike istim putevima kojim su prelazili partizani. Bravo nadležne patriote.
Bošnjaci i probosanske snage apsolutno nemaju pojma o upravljanju državom i strateškim razvojem: ni SDA, ni SBiH, ni DF, ni Nip, ni Naša stranka ni SPD. Prenj se nikada neće napraviti i Sarajevo ostaje odsječeno od hrvatskih autocesta značajnih za transport i luke Ploče. Mostar će postati središnja industrijska zona, i to je ono što HDZ želi da zaokruži projekat HZ, Sarajevo, Tuzla, Zenica, enklava i ekonomski bezdan.
Dobro su se sjetili nakon 24 godine gradnje i x dosadasnjih dionica da je i ova dionica od javnog interesa ;-P
Ako se pitate koji su "izmedju ostalog" razlozi sto je autoput ovoliko skup i spor. Znam lika koji je prije gradnje imao uvid u planirane dionice, pokupovao neku sumu za feninge, i kasnije prodao autocestama za milione. Svi smo mi sami sebi krivi, i svi bi vjerovatno isto uradili
Ovo JP Autoceste treba rasformirati i napraviti kantonalne direkcije za autoputeve. Svaka direkcija neka srazmjerno svom stanovništvu i putnim potrebama dobije putarine i neka svako sebi gradi. Jte, milion motornih vozila između SA i TZ dnevno prelazi preko karaule sa 30 km/h, gužve, smog - bolje da ono oko iz kralja prstenova na vrh stave da posmatra svoj mordor.
A kako planirate dobit Gradjevinsku dozvolu ako je zabranjeno raspolaganje drzavnim Zemljistem? Tko to smije potpisati, koji drzavni sluzbenik ili ministar? Sto se o ovome ne pise.
Uje ugrozene !!! Nemaju prava, majorizacija itd itd
nek ste digli autoput u vis u nista :D trebalo je da se isplati yhagadija koja vlastni te parcele.....
Dobro je, ni ove godine jos ni metra autoputeva u tuzlanskom kntonu! Oni iz TK samo neka uplacuju pare da se Hercegovina gradi....
Možda vaš TK nije sposoban kao što ti misliš. Možda je ipak do njihove nesposobnosti da prezentuju projekat koji bi privukao gradnju AC prema Tuzli i još davno prije... Možda
Ja sam iz Sarajeva ali moram reći da su Tuzlaci i Bišćani u pravu 100%. Herojska Krajina i najveći industrijski bazen u državi nije povezan sa Sarajevom. Bruka svih politika zadnjih 30 godina. Zabluda je samo da pare idu u Sarajevo. HDZ gradi Hercegovinu a ovi bošnjaci levati glupavo posmatraju šta se dešava.
Nije prijatelju od Javnog Interesa! Javni Interes vladajucih go... Je da se gradi oko Mostara, Banja luke i Sarajeva! Merea autoputa u Tz Kantonu i US Kantonu nema, da barem Južnu Magistralu pokrpe koja pripada Javnim Cestama Federacije nego rupa na rupi! Pos... Se u javni interes!
J.M.Pa ja ne kontam.Do sada je bilo 1.765 odluka a ni 100 km puta.Ko ovdje koga dzerdeci.Ma ovdje treba dovesti 15.000 stranih sudija i tuzitelja i tacku po tacko i odluku po odluku i tender po tender raspakovati i sve procesuirati.Ovdje je otvorena pljacka drzave vec od 91.Odakle nekome sve u zivotu a ni skole ni staza.U politiku usli sa satom sa plasticnom narukvicom a izlaze sa Rolexima.
Vijest od 31.10.2024 : "Ugovor za izgradnju dionice Mostar jug tunel Kvanj će biti potpisan u idućih mjesec dana, dok je potpisivanje ugovor za izgradnju dionice Mostar sjever Mostar jug planirano za drugi kvartal sljedeće godine....", poručili su iz Autocesta za Klix.ba. Pazi molim te, planiraju lafo potpisati ugovor za izgradnju Mostar Sjever-Jug u drugom kvartalu 2025., a tek sad pokreću postupak eksproprijacije koji može da se razvlači godinama na sudovima.
Sramota šta rade.......treba TK da prestane uplačivati poreze i da izgradi sebi izlaz na Županju kako cestovni tako i željeznički.......Neće ovi iz Sarajeva nikad ništa odobriti TK. Samo nek se kamen tuca.
prenj i prema Konjicu niko ne spominje sram vas bilo???
Sramotno, Mostar regija nema ekonomske snage, niti korisbika zutoceste dovoljno da se opravdaju takva sramna ulaganja koja prelaze dvije milijarde eura! U isto vrijeme Bossnska Krajina i Tuzla se potpuno zanemaruju. Zasto podstabari nisu jednzkopravni u placanju poreza, ne samo u trosenju budzeta?
Hercegovina je California za vasu gore Bosnu ,preko 2 milijuna godisnje cirkulira podrucjem Međugorje-Capljina-Ljubuski-Mostar, to je vise ljudi nego citava BiH stanovnika. Ekonomski je Siroki Brijeg po BDPu ispred svake gore bosanske sredine
Kakva crna bosanska krajina
TK da trazi referendum o odcjepljenju po hitnom postupku
I USK, nije dazaba bila autonomia, vidio je abdic da sa ovima se nemoze drugacije. Sav novac se sliva u sarajevo, b luka, mostar i onda oni daju mrvice
Zašto prilaz Tuzli ne može po principu javnog interesa da se uradi? 3 barake i auto otpad blokiraju cijelu magistralu.
Mostar sjever- jug od javnog interesa FBih? Hahaha a TK nije od javnog interesa? TK da se izdvoji iz poreznog sistema i sam upravlja svojim novcem. Milijarde iz TK taman pokriju puteve po kamenjaru.
Ceste se po Hercegovini grade iz lokalnih proracuna, preko 2 milijuna ljudi-turista godisnje boravi na relaciji Capljina-Ljubuski-Međugorje-Mostar, tko ce u Bosni gradit ista nema ljudi gore
Kamenjar ekonomski div
Svi rukovodioci firma JP AC FBiH, EA i Heringa su trebali odgovarati sto autoput nije zavrsen jos prije 10-15 godina. Novaca je bilo, ali je trebalo da autoput radi po dionicama od par km, kako bi samo ove EA i Hering kupili kajmak. Rezultat toga je neizgradena autoscesta u XXI vijeku, i veliki broj saobr. nezgoda na mag. M17 od Sarajeva do Mostara i od Sa do Tuzle. Svaki Po g i n U l i neka ide njima na dusu!
Milijarde KM su otisle porodicama uposlenih u AC FBiH, EA i Hering, tj. SDA, SZBIH I HDZ. Oduzimanje imovine Vlasnicima EA i Heringa bi trebalo donijeti bar malo pravde za narod koji putuje opasnim magistralama od Mostara do Sarajeva i od Sarajeva do Tuzle!