Komentari (37)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
treba se intenzivirat zeljeznicki saobracaj, jer se time smanjuje potreba za autobusima koji zagadjuju zrak.
Željeznice su ogledalo svake države !
Slažem se ali to SDA neće dozvoliti jer su oni upetljani u transportni sektor
"izdvoja" jao majko pa ni slucajno se to ne smije napisat, bas taj samoglasnik da se pogrijesi
krv je čudo ahhahahhaha kadee sadeee tudiii vodiii izvooojaa hahahahahaha
anex 7 i sve ce se rijesiti 99% problema u BiH bi bilo bolje ali nema od toga nista gori su od atomske bombe
A sta cemo s Unskom prugom, raja? Sta nasa inteligencija i ekonomski eksperti imaju na to reci?
Sve pohvale za potez ....
Radnici u federaciji ne izdvajaju za željeznice ništa i prestanite bez veze da komentarišete
i da hamo kondukter prestane duvati po vagonima :)
"izdvOja" jel
Za sta tolike pare nema niti jedna postena linija
platite vise nekom da vam napravi softwer za karte, vječito voz čeka dok im šalteruše po 3 min pišu jednu kartu.
daju subencije migrantima da lakse dodju u bihac
Taman za novi migrantski val.
eki izdvoja
Qrc im treba dati subvencije. Ako se ne mogu sami finansirati, prodati nekom strancu ko zna. Za 5 godina bi svi poslovali u plusu. Računajući GRAS, ViK i ostale hljebatore...
Sve ce se to potrositi na plate administracije, nema vise mjesta u direkciji, guraju se po petoro u kancelarijama ali se svaki mjesec zaposli neciji rodjak
@sector zadnjih 5 (godina) niko nije primljen u ZFBIH, sto se ne bi moglo reci za druge firme. Jedino su zeljeznice ispostovale moratorij na zaposljavanje i za to vrijeme je smanjen broj ljudi za cca 700.
GRAS koji ima 40 kilometara pruge ima više izvršnog osoblja nego ŽFBiH. Još malo neće imat ko vozit lokomotivu, gube se pare koje se mogu ubrat od prijevoza i robe, a Vlada i ako da odobrenje za zapošljavanje, zaposlit će kancelarijske štakore a ne mašinovođe, zopovce, otpravnike, magacionere, pregledače...
40 km hahahahahahahahahahahhaahhahahahahahaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
Inače ŽFBIH duguju 200 miliona KM poreza, duplo više i od GRAS-a
@Suhret tacno je da duguju toliko, a znate ki mozda podatak koliko drzava duguje zeljeznici. I znate li mozda zasto nije ispostovan zakon o konsolidaciji. Znate li koliko Hrvatske zeljeznice imaju prometa a koliko zeljeznice federacije, i koliko hrvatska daje njihovim zeljeznicama. Najlakse je kuditi a ne znati sve cinjenice.