Odluka na Skupštini
0

Vlada Kantona Sarajevo želi dio imovine preduzeća GRAS izuzeti iz privatizacije

B. R.
Namjerava se i da tramvajska infrastruktura bude izuzeta iz privatizacije (Foto: F. K./Klix.ba)
Namjerava se i da tramvajska infrastruktura bude izuzeta iz privatizacije (Foto: F. K./Klix.ba)
Vlada Kantona Sarajevo je predložila da se proglasi općim dobrom, odnosno da se iz početnog bilansa i privatizacije izuzmu dijelovi preduzeća GRAS.
Da li će se to i desiti odlučit će Skupština Kantona Sarajevo, čija je sjednica zakazana za 17. juni. Predloženo je da se iz privatizacije izuzme sljedeće:
  • Kontaktna mreža tramvaja i pruga;

  • Kontaktna mreža trolejbusa;

  • Upravna zgrada, radionice i hale;

  • Zgrada kontaktne mreže i održavanja pruge;

  • Zgrada sušionice pijeska;

  • Zgrada skladišta mazuta;

  • Turnus kućica;

  • Kotlovnica;

  • Benzinska pumpa;

  • Biro voznih karata i dispečerski centar;

  • Portirnica i služba kontrole naplate;

  • Zgrada informativne službe i ambulante;

  • Zgrada lakirnice;

  • Ukupna površina ekonomskog dvorišta.

Veći dio spomenute imovine, osim kontaktne mreže za tramvaje i trolejbuse te tramvajske pruge, nalazi se u samom sjedištu ovog preduzeća - Remizi.

Kantonalna vlada je obrazložila zašto je predložila da se ova imovina proglasi općim dobrom, odnosno da se izuzme iz privatizacije.

"Navedena imovina je od izuzetnog značaja za opće dobro i prirodno bogatstvo dijelova preduzeća kojima upravlja GRAS. U skladu sa članom 8. stav (2) Zakona o privatizaciji Federacije Bosne i Hercegovine, riječ je o imovini koja predstavlja dobra u općoj upotrebi, odnosno javno dobro koje preduzeće koristi u obavljanju svoje djelatnosti te je od krucijalnog značaja za nromalno funkcionisanje javnog gradskog prijevoza u Kantonu Sarajevo", istakli su.

Posebno su naglasili važnost tramvajske i trolejbuske infrastrukture.

"Kontaktna mreža trolejbuskog te kontaktna mreža i pruga tramvajskog saobraćaja, kao i navedena imovina predstavljaju javno dobro Kantona Sarajevo kao osnove infrastrukturnih kapaciteta Kantona Sarajevo za normalno funkcionisanje javnog gradskog saobraćaja", zaključili su u Vladi Kantona Sarajevo.

Podsjećamo, ovakvu odluku će kantonalna skupština razmatrati šest dana nakon što je odlučeno da konzorcij kineskih kompanija China Shandong International Economic&Technical Cooperation Group Ltd. i China Railway No.10 Enginerring Group izvrši rekonstrukciju tramvajske pruge od Marijin-Dvora do Ilidže. Resorni ministar Adnan Šteta (SDP) je najavio da će rekonstrukcija početi najkasnije za 28 dana od potpisivanja ugovora s ovim konzorcijem.

Sredinom januara ove godine je potpisan i ugovor za kupovinu 25 novih trolejbusa, a očekuje se da će ove godine biti izabrana kompanija od koje će biti kupljeno 15 novih tramvaja.

Nekoliko puta su vladajući u Kantonu Sarajevo najavljivali da će uskoro dati prijedlog za rješavanje nagomilanih problema u preduzeću GRAS.