Komentari (68)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Tramvajski saobracaj treba ostati u nadleznosti kantona sarajevo
GRAS firma za SDA uhljebe
Dajte Centrotransu trolejbusku liniju
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
GRAS je rupa bez dna. Mislim da je drzava uzela i vise nego dovoljno poreskog novca da spasi to produzece. Dosta je vise. Dovedite privatnu firmu da vodi gradski prevoz pa ce te vidjeti kako se to pravilno radi. Jer privatna firma zeli profit i ucinit ce sve da pruzi adekvatnu uslugu. GRAS je drzavna firma koja moze milione izgubiti i boli ih briga jer znaju da je tu Kantona da ih spasava .
naravno treba ostaviti upravne zgrade kako bi se mogla vrsiti daljnja uhljebljavanja sto je veliki problem oduvijek, pa da nastave jahati na grbači budžeta ili onog privatizovanog dijela nekako...cijele porodice se nakrcale tu...svako preduzeće po 500 ih u upravi a 50 u proizvodnji i pogonima.
Ova strategija je dugi niz godina da dodje do ovoga ,da privatnik uzme javno dobro i da ima robova sto vise !
Što znači da autobusi i minibusi idu u privatizaciju, a privatnik neće da vozi džabe penzionere i ove na birou.
Pa sta onda privatizujete, gomilu rashodovanih autobusa, trolejbusa i alata? Mislite da ce bilo ko kupiti Gras pod ovim uslovima? Bolje je da reknete da vam je zao da vam iz ruku isklizne zlatna koka. Hem izvlacite lovu iz Grasa, hem vam sluzi kao mjesto za uhljebljavanje podobnih kadrova. Nego, upadaju li u predmete privatizacije i oni trolejbusi sto ih Steta plati 400 milja komad?
Lagumdzija je prije 10 godina izjavio da postoji veliki interes SDA da se Gras unisti. razlog je jednostavan jeftina prizatizacija jako skuppg zemljista Remize. Tad mi bilo ono wtf sada se vidi da je javna tajn
Kakva li se podvala valja iza brda. Prodaje se dio imovine, niko nije bas ovdje se posvetio sta se u stvari prodaje i za sta to treba uopste da se radi jer ocito ovime nije zelja da se rijesi pitanje gras nego neka licna stvar koju imaju odredjeni na umu. No saznat cemo uskoro. Vlada trojke kao da je sigurna da nece osvojiti naredne izbore vlast i sad idu u raspordaju
Zna se sta je infrastruktura a sta je ostatak firme koji se moze prodati ... Samo u BiH je prodajom telecoma prodata i infrastruktura, cime se ne moze niti jedna privatni telecom prijaviti za pruzanje usluga! Elektroprijenos i Elektroprivreda su dvije odvojene firme, tako treba napraviti i u telecomu ali i u zeljeznickom sektoru, kao npr u Hrvatskoj :D
ja znam jedno a to je dabogda vam sve pusto ostalo, dabogda ništa nemali dabogda vam se sjeme zatrlo. dabogda vam vasa djeca vozali te tramvaje i trolejbuse a vi se vozali u njima. prokleti bili.
Remizu treba preseliti u krug bivše fabrike Famos. Izmjestiti je iz grada u industrijsku zonu.
Griješiš, ovdje je remiza na idealnom položaju za jutarnji razvoj saobraćaja. Na pola puta između grada i Ilidže.
LOPOVLUK
Tako i treba. Uzmi bagri sve i otjeraj Gras u stečaj. Jedino se s nule može krenuti pozitivno u ovom slučaju. Čestite radnike zadržati. Uhljebe i lopove rastjerati i sretno.
Provjerite vi asfaltnu mafiju...
a šta onda tačno ostaje nekome ko bi ovo kupio u procesu privatizacije??? ime možda, brend, znak, logo, milion tona željeza u propalim tramvajima??? ne kontam, ovo ako neko i kupi kupit će zbog imovine
Znaci privatizovat cete samo oronuli vozni park?