Komentari (61)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
ŠTA JE SA AERODROMOM U TREBINJU KOJI JE 2012. IMAO NAJVEĆI BROJ PUTNIKA U REGIONU ,ALI NIKO NEZNA ZA NJEGA
Prvo se zabavi lopovskim izvlačenjem 100 milijuna maraka iz zajedničkog proračuna za propalu bošnjačku kompaniju
sve čega se bošnje dohvate propadne
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
KLIX novinari, pokušajte guglati naziv ove Njemačke konsultantske grupe "Mitteldeutsche Tourismus Entwicklungsgesellschaft". Jest, dobro ste pročitali, vlasnik je Norbert Dotterweich iz Weimara. Posebno će vas zanimati članci sa portala Aerotelegraph.com http://www.aerotelegraph.com/rostock-airways-internetpraesenz-geloescht-strecke-zweibruecken-berlin-unsicher na kojima vam lijepo piše da je Rostock Airways (čiji je Norbert vlasnik) fantomska firma koja je već 3 puta kontrolisala određene male aviokompanije pod stečajem i nikada još nije ispunila obaveze prema njima. Nećete naći nijednu lijepu riječ o Norbertu i njegovim poslovnim poduhvatima. Website fantomskog Rostock Airwaysa ne funkcioniše više. http://www.tt.com/wirtschaft/standorttirol/7984368-91/air-alps-fliegt-nur-noch--bis-freitag.csp Malo guglajte, o novinari, pa ako ništa napravite pritisak na Vladu federacije. Moći ćete za par mjeseci kad BH Airlines ode u stečaj bar reći "rekli smo vam" MOLIM NOVINARSTVO DA USTANE
These workers are responsible for the bad, bad state of this company! Close it down, forget it and make real jobs with airlines such as Wizz Air, Ryanair and EasyJet. The people of BiH deserve better
Vodu vari-vodu "ladi
Zasto ta kompanija nije ugasena, zasto je morala da pojede 99 miliona jer jer tim novcem moglo se investirati u barem 10 srednjih kompanija i zaposliti barem 1000 radnika. Drzava se uvijek i iznova pokazuje kao los menadzer sa kriminalnom agendom zaposljavajuci svoje (rodbinu i partijase) i uzimajuci od gradana novc da bi hranili svoje parazitske kompanije (djecu).
15 miliona gubitka u 2014 godini...ovo je samo topli obrok za 300 000 glasackih uhljebaaa
PRAVI SE AERODROM NA SOKOCU MOŽDA POČNE I TA NOVA AVIO KOMPANIJA DA SE OSNUJE DO TADA, AI U TREBINJU ĆE IMATI KARGO CENTAR TA NOVA KOMPANIJA.
I sta? Opet isto rukovodstvo? Ista poslovna politika? Mjenjaj sve, pa ces da vidis kako radi!
Zar se to nije jednom desilo? Bila je Air Bosna.
SDA vodi računa o svojim kadrovima
mislis glasacima...valja nahranit 300 000 uhljebljenih hlasaca
Treba pronaci adekvatnog poslovnog partnera (javno-privatno partnerstvo) nikakve fantomske firme ne provjere firme koje nemaju ambicija da se razvijaju i to posebno o tome voditi racuna buduci da imamo mi gradjani negativna iskustva sa privatizacijom i tzv. poslovnim partnerima, kako god ovo sa ekonomskog stajalista nije ispravno osnivati novu firmu dok se ova ne odvede u stecaj ili je privatizovati tj. dovesti u 100% privatno vlasnistvo nista da drzava ima udio
Nestat ce im imena koliko puta je otvaraju nanovo.....
Oni hoce da promjene ime da bi je lakse ugasili. To im je jedini cilj
2 miliona ljudi iz BiH zivi vani i nema ko da ih prevozi...
kakva smo mi drzava,nemamo svoju aviokompaniju....?????
imamo...pojeli je uhljebi...dobit cemo novu koji ce opet jesti
Dokle vise?