U saopćenju Nikea se navodi da će se Donahoe povući 13. oktobra, no da će do početka naredne godine obavljati funkciju savjetnika kako bi se "osigurala mirna tranzicija".
Potražnja za Nikeovim tenama na međunarodnim tržištima poput Kine je u padu, a pala je i vrijednost dionica kompanije. Međutim, odmah nakon objave vijesti o povratku veterana Elliotta Hilla, koji će zamijeniti pomenutog Donahoea, dionice su porasle za 9 posto.
Donahoe je bio odgovoran za jačanje Nikeovog online prisustva, kao i za povećanje prodaje direktno od kupaca umjesto parterstva s drugim trgovinama ili trgovačkim centrima. Upravi kompanije se pridružio 2014. godine prije nego je preuzeo ulogu izvršnog direktora. Njegov mandat je bio izazovan i s velikim promjenama u maloprodajnom okruženju tokom pandemije koronavirusa te naglim porastom inflacije koji je uslijedio. Nike se suočio i s jakom novijom konkurencijom On i Hoka, koje su neki analitičari ocijenili inovativnijim i u vrhu trenda.
U Nikeu su se nadali da će novi proizvodi i oglašavanje u vrijeme Olimpijskih igara u Parizu pomoći da se kupci vrate ovom brendu, no sve je rezultiralo povlačenjem Donahoea i uprave.
"Postalo je jasno da je vrijeme za promjenu vodstva", rekao je Donahoe te istakao da je Hill pravi čovjek za posao.
Hill je napustio kompaniju prije četiri godine nakon višegodišnjeg obavljanja različitih seniorskih liderskih uloga u Evropi i SAD-u. Kazao je da je sretan zbog novog povezivanja s uposlenicima s kojim je radio u prošlosti.
"Zajedno s našim talentovanim timovima, veselim se isporuci odvažnih i inovativnih proizvoda koji će nas isticati na tržištu i osvajati kupce u godinama koje dolaze", poručio je Hill.