Komentari (93)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
15-20 ljudi radi na gradnji tunela od 902 m ? :D
DOBRA ! Operativa će zato nagrnut pred samo lokalne izbore. Reis KAzazaović sa zelenom kacigom hajr otvara tunel, za još veće povezivanje bošnjačkog naroda.
i onda na sijelu se hvale ko je vise prokopao tunela hahaha
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
cuj 15 do 20 osoba, pa vise ih radi na berbi jagoda...
nepismeni enženjeri bi trebali napraviti treću traku za preticanje na par mijesta i to je to. sve ostalo je sviranje kurcu.
Kako se volimo putevi nam haman pa nece trebati, bodljikava zica ce rijesiti sve nase nedoumice i predrasude...
15-20 osoba radi na tunelu od 902 metra vrijednosti 25 miliona maraka??? Prvo sam pomislio da je 6 mjeseci predugo za jedan tunel ali ako samo toliko ljudi radi to će da bude izuzetan uspjeh. Mada kako to kod nas biva čisto sumnjam.
Ako je neko dobro upućen, neka objasni šta znači dovršetak tunela bez priključaka na magistralu, a spominju se vijadukti itd. To se ne radi, barem se sa ceste ne vidii...Ponovo je nastupilo "zlatno doba" za kojekakve belosvjetske izvođače... Jer opet SDA kamarila diriguje dinamiku... Ispašće da je uz sve peripetije brže završen tunel od 3 km na auto-putu od ovoga na Karauli od 900 m. Kilavo brate, kilavo...i neizvjesno, uz stalno produžavanje... Ako se kasni mjesec ima opravdanja alii pola godin
Malo komentara za ljude koji koriste ovaj put Sa-Tz. Lijepo je da se rijesi Karaula sa ili bez manifetluka, medjutim, meni je to i dvosjekli mac koji rijetko ko vidi. Naime karaula je dbijala kamione, a ona nije jedina kriticna dionica. Zamislite, kad se probije karaula i krenu kamioni sta ce bit od Olova do do Srednjeg ili jos gore od Kladnja do Djurdjevika. Pa mi sa 10 kamiona na putu sad imamo haos a sta ce biti ako ih bude 100, a nema ih sta odbit.
20 ljudi? Inace je to problem sa izgradnjom bos cesta! Nigdje necete vidjeti stotine ljudi na gradilistu da se puca od posla u 3 smjene i zavrsi posao za par mjeseci! Sve nam rade 5-6 jirgeta i posao se razvuce unedogled! I neko se posle samara ciframa o velikim kapital im ulaganjima i zaposljavanju! Bruka! Na autocestama u bih nije zaposljeno vise od 200 ljudi a i ta cifra je prevelika!
SDA je zmija otrovninca oko vrata BiH.
http://www.onlinepeticija.com/peticija_protiv_gaenja_bolnice_abdulah_naka
narode ne budite uvijek negativni,ovaj tunel je veliki projekat i bice od velike koristi svima
Kupujte jeftinije 70% nego na Pik-u: http://goo.gl/o57Kb4
ovaj tunel ce spasiti zivote mnogih vozaca .prevoj karaula je opasan pogotovo u zimskom periodu i zato kad god se pusti za saobracsj. dobro je hvala bogu
Istina, sto ne mijenja cinjenicu da je sramota sto ga odugovlace kao teraviju.
@Harry Callahan znaci po tebi bolje bi bilo nista ne praviti u drzavi, nikakve ceste i autoputeve, nego ostaviti samo makadam. samo treba praviti i graditi po tvojoj viziji sarajeva, kako ga ti vidis, za "cistokrvne" sarajlije. e pa medo, daleko manje zlo za sarajevo od tuzlaka su primitivci i olos koji je u sarajevo a bgmi i u tuzlu donio obicaje iz sume. to sto ti nikad nisi izasao iz svoje medvjedje jazbine nije razlog da se ne putevi prave i malo dalje od tvoje teritorije koju si zapisao.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
CITAT: zbog manjeg nagiba kojim bi se morali odupirati. PA ebem vas nepismene, jel ovu vijest bukvalno prevodite sa njemačkog ? KAže se radi manjeg nagiba kojeg trebaju savladati. A samo se umrijeti mora !!
Jednostavno radovi ce biti zavrseni pred izbore ako ne , pomjeramo izbore
Pa i kada završe tunel neće se voziti još dugo kroz njega jer treba izgraditi još dva vijadukta od par stotina metara, a to će završiti nekada jer sad sve pare za izgradnju puteva idu u Hercegovinu i srednju Bosnu gdje je HDZ.