Komentari (103)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
nista cudno, dodjem u kafic u Ferhadiji pepeljara se ne vidi od opusaka i tudje case i flase jos na stolu, eto konobara i kaze: "djes " sa migom nekakvim. Ni ne pokusava da skloni smece sa stola, uzme narudzbu i nema ga 20 minuta. Nevjerovatno, dajte ako necete saljite turiste drugdje ne sramotite nas.
Ti cekao 20 min uz takvo ponasanje konobara? To se ustane, i otseta u drugi cafe a on sa naurdzbinom neka radi sta hoce. Bar u SA imas izbor gdje ces popiti kafu ili jesti.
@starbuck upravo tako treba, dok ne pokažemo samosvijest i ne ispravimo se, dok ne počnemo cijeniti svoj novac, upućivati i otvorene prigovore,neće nam biti ništa bolje. Ljuti me strašna nehigijena, žene sa dugim umjetnim noktima ne mogu biti za pultovima sa namirnicama kao što su salame, gotova hrana, sirevi itd. Nema pravilnika niti kodeksa za njihov rad. Svaka čast iznimkama, i strpljivim trgovcima i uslužnim konobarima. Ali su rijetki.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Kako nas placaju dobro i ne bijemo kupce.
Pa ko je tako a ti nemoj raditi
Kupca apsolutno ne bi trebalo zanimati koliko si ti plaćen i to nije nikakav izgovor za neljubaznost. Ako imaš nešto bolje, ostaviš taj posao i smiješ se negdje drugdje za bolju plaću. Neljubaznost (što evo pokazuju i statistički pokazatelji u regiji) je postala sastavni dio naših života, bilo da se radi o hladnom pogledu na kasi bez riječi (krava bi muknula da prođeš pored nje) bilo da je konobarski: "' 'taš popit?". Usluga = katastrofa!
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
To se uci u turisticko-trgovacko-ugostiteljskoj skoli.Nemoze keramicar biti konobar.Kod nas izgleda moze...
mislim, bas me cudi sto je ovakva drzava... dobri politicari, visok standard, dobra kultura.... sve nam je na visokom nivou.... o skolstvu i obrazovanju da i ne govorimo.....
pa kod nas je sve dno dna sto nebi bile i usluge onda ?
Hmmm mušterije su posebna priča :) educirani kulturni onako znaju svoja prava primjer mogul dobiti ono za ono pogledaš je onako pun razumijevanja i kažeš pola mog asortimana služi ono za ono a gospodja kaže baš si bezobrazan sad cu zvat šefa hahah
boze sacuvaj cega sve ima.. dođu nadrndani od kuce, preskoce terapije, i onda pođu neke gluposti pricati i vrijeđati te čak, i ti kao trebaš to slušati i klimati glavom. mrš.
nema te sile koja će nam oteti zadnje mjesto,pa ni usa ni izrael to neće moći,bosanski inat
Postoji nešto što se zove "Compliance and Ethics Management", menadžment poslovne etike i usklađenosti poslovanja, koji se bavi profesionalnim poslovnim ponašanjem u preduzećima. Kompanije zapadnog svijeta ga uveliko koriste - zato je konobar u Americi ili trgovac u Njemačkoj ljubazan. Propisana su mu pravila ponašanja, educiran je o njima, i svake ga godine testiraju, da "ne zaboravi". I ostavi se mogućnost anonimnih žalbi za klijente, partnere, radne kolege. I stručna osoba vodi računa o tome.
Očekivat od radnika ljubaznost poslije deset sati na nogama sa pauzom od 15 min je van pameti al po komentarima vidim da je mušterija uvijek u pravu ne zaboravite da vi ili neko iz vaše bliže okoline može završiti u istom tom paklu elem da vam Bog da da je penziju zaradite u trgovini :)
Konobar u Americi je ljubazan zato sto radi na minimalcu i sto baksis, koji svi ostave, njemu ide. Tako se bori da zaradi.
e vala i musterija u pm oci bi ti izvadili za 5kf uzelo bi novine malo da procita pa da vrati pa bi malo da isprebira sve i ostavi ti iza sebe haos da pije jednu kafu 5 sati i 10 puta da isteses pepeljaru za njim i tako 10 sati za 500 maraka sta ocekuju da budes nasmijan
pa nije isto radit za satnicu od 8 eura i satnicu od 2 marke, koliko para toliko muzike
normalno
ovi "istrazivaci" su naravi kao umene mi moja tetka muradifa, vjerovatno trgovce provociraju i njima zanovjetaju prilikom kupovine, ja gdje god sam s osmjehom usao svu su mi bili na usluzi i dao bih drugaciju ocjenu.
ako ti udjes ljubazan u prodavnicu svako ce ti pomoci i biti na usluzi ( vecina) al ako udje musterija pa se tebi kao radniku zali sto je ovo skupo ovoliko il se pocne cjenkati ili uleti 4min predkraj vremena sta ocekujes onda nemoj provocirati budi normalan
@F.E.A.R. uzme par sitnica koje mu na kasi postanu sumljive, pa daj mejenjaj, pa otet uzecu ono prvo itd, za kraj "zacini" i placa s kartice sitan novac, ne samo prodavac, kljucam ja i par njih iza mene koji zajedno vec odavno cekamo.
ovdje kad uđeš u prodavnicu ti na "dobar dan" najčešće i ne odgovore nego samo onako lijeno i ispod oka pogledaju i nastave raditi šta već rade - čitati novine, drkati na fonu itd.
Kako nas vodi "stabilizirajuca" SDA-SBB koalicija dobro smo ikako normalni. Jos kad cujete glupave inicijative Sabine Cudic, zvane Torbica, treba vam kila apaurina dnebno da prezivite.
šampioni..........već 8 godina nepriklosloveni na začelju :)
Neko misli da je samim tim što je prisutan u radnji obavio svoj zadatak. Dok ti čekaš da te jedna usluži, pronađe proizvod ili provjeri ima li u magacinu još, druga dolazi i i stu tu prekida s pitanjem "gdje mi ona kola". I ova ode s njom da mu pokaže ili mu je da, ili šta već i kaže "samo trenutak". Ili pitaš "imate li to i to". Dobijete odgovor "Nema, ali ima ovo i ovo", što nije ni blizu traženog proizvoda. Naravno, izađeš i radnje i više ne odeš tamo. Ali nije to poenta.
Svaki put kad uđem u DM, ona što radi na kasi me pozdravi "Dobar dan", bez obzira imala 1 ili 5 mušterija na kasi. Normalno, ja se svaki put isfuram.
to je normalno ali kontajuci neki bonton ako ti ulazis negdje zar ne bi ti trebao reci prvi dobar dan. A ne samo udzes cekas da ti rekne dobar dan I onda je zajebajes hocu ovo necu ovo I onda dodze sljedeca musterija a radnica sva namrgodzena pozdravlja sljedeceg kupca I misli se sta je uradila. Niko.negleda da treba I kupac imat jedan bonton ponasanja kad udze u drugu radnju.