Addiko Bank cijeni svoje klijente i potvrđuje međunarodni certifikat "Customers’ Friend"
Priznanje "Customers’ Friend – Jer mi cijenimo svoje klijente" je međunarodno priznanje koje se dodjeljuje kompanijama i organizacijama koje njeguju uzoran odnos prema svojim klijentima, a zahvaljujući izuzetnim rezultatima istraživanja, Addiko banka je ove godine ocijenjena najvišim statusom izvrsnosti – "Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost" (eng. Superior Exellence).
"Ova certifikacija podrazumijeva proces analize i detaljnog istraživanja te verifikacije temeljeno na četiri analitička stuba: ugled komunikacija i društvene mreže, korisničko iskustvo i povjerenje", istakla je Belma Sekavić Bandić, član Uprave Addiko Bank Sarajevo i naglasila da je svaki od ovih stubova dodatno vrednovan kroz pojedinačne podskupine.
"Mi se zaista trudimo održati i unaprijediti kvalitet naše usluge, bazirane na tri osnovna principa: fokusiranost na bitno, efikasnost i jednostavnost u komunikaciji, kako bi se naši klijenti osjećali što ugodnije u poslovanju sa nama", istakao je Boštjan Pečenko, član Uprave Addiko Bank Banja Luka i izrazio zadovoljstvo na kontinuitetu kvaliteta usluge i potvrde tog kvaliteta od strane eksterne istraživačke agencije.
Prošle godine visoke ocjene Addiko banke zavrijedile su pravo na status "Customers’ Friend – Predani izvrsnosti" (engl. Customers’ Friend – Dedicated to Excellence), dok je ove godine prepoznat i kontinuiran rad i napredak u odnosu Addiko banke sa svojim klijentima, partnerima i zaposlenicima, što potvrđuje i fokusirana strategija Banke koja u središte pažnje stavlja upravo klijenta, kao i jasna interna i eksterna komunikacija.
Zbog svoje iznimne usluge, Addiko banka ispunila je sve uslove u cjelosti kao nosilac prestižnog međunarodnog statusa i priznanja "Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost".