Netipični bankari
528

Addiko Bank: Kada imate osjećaj pripadnosti kompaniji u kojoj radite, znate da radite na pravom mjestu

S. Š.
Brend ambasadori Addiko Bank Sarajevo (Foto: D. S./Klix.ba)
Brend ambasadori Addiko Bank Sarajevo (Foto: D. S./Klix.ba)
Addiko Bank Sarajevo svojim uposlenicima pruža osjećaj pripadnosti i prema riječima brend ambasadora ove banke, to je znak da radite na pravom mjestu.

Osjećaj rada mora biti povezan sa osjećajem pripadnosti jer ukoliko ne posjedujete taj osjećaj, vrlo je vjerovatno da radite na pogrešnom mjestu, riječi su Elne Demir, zaposlenice Addiko Bank Sarajevo i jedne od brend ambasadorica ove banke. Elna je već više od pet godina dio Addiko tima, a počela je raditi još kao student.

"Ovo je bio moj prvi posao, u okviru kojeg sam dobila mogućnost praktične primjene i usavršavanja znanja stečenog na studiju. Mog prvog iskustva ću se uvijek rado prisjećati", kaže nam Elna te dodaje da je banka postala sastavni dio njene ličnosti.

Smatra da je izabrana za brend ambasadora prvenstveno jer aktivno radi na promociji vrijednosti koje Addiko banka njeguje i koje mogu biti odličan primjer odgovornog angažmana u zajednici.

Foto: D. S./Klix.ba
Foto: D. S./Klix.ba

Jelena Klačar je takođe izabrana za brend ambasadoricu, te je posebno ponosna na to priznanje koje je dobila od kolega sa kojima radi. Smatra da su razlozi zbog kojih je izabrana njena pozitivna energija i osmijeh, te spremnost da pomogne riješiti poteškoće na koje ponekad svi naiđemo.

Najduži po stažu među brend ambasadorima Addiko Bank Sarajevo je Alen Selimović, koji radi već 15 godina u Banci. On je prepoznatljiv kao kolega koji je snažna podrška novim zaposlenicima, posebno u prodaji, kojima olakšava izazove sa kojima se susreću na početku karijere.

Foto: D. S./Klix.ba
Foto: D. S./Klix.ba

Sve troje jednoglasno odgovaraju da je poseban osjećaj raditi u banci, prvenstveno jer se radi o ugodnom i inspirirajućem radnom okruženju. Elnu posebno motiviše netipični pristup banke, što podrazumijeva fokus na manje stvari koje radimo kvalitetnije, te svjesnost da je život komplikovan i da je zadatak banke da ne bude kamen spoticanja klijentima. S druge strane, Jelenin pokretač motivacije je mogućnost dodatne edukacije, ali i napredovanja zahvaljujući ostvarenim rezultatima.

U svom odgovoru Alen nam je naglasio dvije vrijednosti koje su mu posebno bitne.

"Jedna je timski rad, obzirom da samo tako možemo ostvariti zadane ciljeve, a druga je povjerenje među kolegama bez kojeg nema zdravog i jakog tima", ističe Alen.

Netipičan pristup Adidko banke prema klijentima, ali i prema zaposlenicima je nešto što su nam svo troje sagovornika naglasili. U praksi to znači da Banka ima drugačiji pristup radu, klijenti se osjećaju dobrodošlo u vrlo ugodnoj atmosferi, a svi zaposlenici se trude biti susretljivi i pomoći rješavanju potreba i zahtjeva klijenta na najbolji i najbrži mogući način.

Foto: D. S./Klix.ba
Foto: D. S./Klix.ba

Radno okruženje je motivirajuće, daje mogućnost i slobodu za uvođenje promjena kojima poboljšavam rad i efikasnost kako sebe tako i radnih kolega, a sa ciljem zadovoljstva klijenata, kaže nam Alen, sa kojim smo razgovarali na snimanju korporativnog video spota, koji je sa dvije kolegice, brend ambasadorice Jelenom i Elnom, snimio nedavno.

Film možete pogledati klikom na link, a ako ste zainteresovani za rad u ovom odličnom timu, pratite otvorene konkurse za posao ili se javite samoinicijativnu, putem linka Homepage | addiko-bank-sa (talentlyft.com).