Društvena odgovornost u radnoj okolini, praktična iskustva Addiko Bank Sarajevo
Konferencija je održana u hibridnom formatu, a tematski je pokrila ključna područja održivosti, kao što su klimatske promjene, održivo finansiranje, izvještavanje o održivosti, društvenoj pravdi i odnosima prema zaposlenicima, industrijske i politike raznolikosti, te prirodnom kapitalu.
"Fokusiranost na bitno, efikasnost i jednostavna komunikacija su osnovne vrijednosti naše kompanije, koje u odnosima sa zaposlenima podrazumijevaju njihovu aktivnu ulogu u inoviranju i digitalizaciji, visoke etičke i druge standarde, snažnu orjentisanost na promociju internih potencijala, te zajedničko obilježavanje svih uspjeha", istakao je Emir Jildizlar, menadžer korporativnih komunikacija Addiko Bank Sarajevo i dodao da Banka kontinuirano radi na poboljšanju radnog okruženja.
Govoreći o društveno odgovornim aktivnostima i uključenosti zaposlenika Addiko Bank Sarajevo u njihovu realizaciju, Jildizlar je posebno istakao Addiko Cares, kao krovnu aktivnost korporativnog volontiranja, zatim akciju "Jedan paketić za jedan osmijeh" namijenjenu bolesnoj i socijalno ugroženoj djeci koju ova banka provodi duže od deceniju, te Addiko porodični dan namijenjen djeci zaposlenika.