Cilj Summita je da na jednom mjestu okupi cijelu FMCG industriju (proizvođače, distributere i trgovce) iz Bosne i Hercegovine i regije, te da se odgovori na aktuelne teme i izazove.
Govornici će, predstavljanjem najboljih praksi, podijeliti svoja tržišna iskustva i dati konstruktivne prijedloge za dalje unaprjeđenje poslovanja od kojih će svi učesnici imati dugoročne ekonomske benefite.
"Ako ste umorni od korištenja istih strategija i ideja i nedostaje vam inspiracije i poslovnih rješenja, pridružite nam se drugom FMCG Summitu Sarajevo i osigurajte svoju strategiju za uspjeh", navode organizatori.
Cjelokupan program FMCG Sumita bit će usmjeren na odnose između trgovaca, proizvođača i distributera sa fokusom na pitanja i odgovore o novim modelima distribucije, te posebnim fokusom na razvoj trgovačke marke i inovaciju kao načine stvaranja kompetitivne vrijednosti unutar industrije.
"Očekujemo oko 550 učesnika vlasnika kompanija, direktora kompanija, direktora prodaje, Key Account Managera i veći broj ljudi iz prateće industrije koji su zainteresovani za trendove u FMCG industriji", navode organizatori.
Generalni pokrovitelj Summita je kompanija Bingo.
Partneri: Podravka, Ledo, Zvijezda, Klas, AS Group, Grand Black'n'Easy, Sarajevski Kiseljak, Sarajevska Pivara, Menprom, Argeta, Atlantic Grupa, Nelt, Planet, Konzum, Geneco, Megamix, Blok d.o.o Peugeot Koncesionar
Medijski partneri: RSG, Hayat, Pink BH, ATV, Face TV, Klix.ba, Faktor, RTV USK, Business Magazin, Novaoprema, Led media, In Store Magazin, In Bar Magazin, Talk in Business.
Za sve dodatne informacije posjetite www.fmcg-summit.ba.