U okviru specifične radionice ovi mladi ljudi će u naredna 54 sata raditi na razvoju svojih poslovnih ideja, saopćeno je iz ove agencije.
Organizovani u timove, uz pomoć stručnih mentora koji dolaze iz Grčke, Makedonije i BiH, oni će učiti kako da svoje ideje pretvore u poslovne planove i predstave ih stručnom žiriju koji će na kraju odlučiti koja je ideja bila najbolja.
Ovogodišnji „Startup Weekend“ agencija za razvoj malih i srednjih preduzeća organizuje u saradnji sa Udruženjem za promociju preduzetništva START i uz finansijsku podršku Ambasade SAD u BiH čija je predstavnica, Marija Stavropolos, pozdravila učesnike i zaželjela im uspjeh u radu.
Prvi „Startup Weekend“ Agencija je organizovala 2011. godine i to je bio prvi događaj te vrste u BiH. Realiziran je u sklopu „Globalne sedmice preduzetništva“ – svjetske kampanje podizanja preduzetničke svijesti kod mladih, s ciljem da podstakne mlade osobe u BiH da razmišljaju o preduzetništvu i preduzmu konkretnu akciju.
Prošle godine „Startup Weekend“ organizovan je na oko 1.500 lokacija u 750 gradova širom svijeta, a u prethodna dva koja je organizovala Agencija učestvovalo je oko 80 mladih iz svih krajeva BiH.
Završetak „Startup Weekenda“ planiran je za nedelju, 28. septembra, kada će biti proglašena pobjednička poslovna ideja.