Kreativna dokolica
5

Tomo Ricov: Weekend Media Festival je mjesto za sklapanje poslova, ove godine će biti spektakl

Piše: A. Z.
Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala
Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala
Od 21. do 24. septembra u Staroj tvornici duhana u Rovinju održat će se jubilarno deseto izdanje Weekend Media Festivala koje će i ovog puta okupiti stručnjake iz komunikacijske industrije, ali i hiljade zainteresovanih za nova znanja i razmjenu iskustava. Direktor Weekenda Tomo Ricov u razgovoru za Klix.ba je kazao da su ciljevi ove godine ambiciozni i da će deseti rođendan biti spektakularan.

"Svake godine uvodimo brojne novitete te kroz predavanja, ali i ostale sadržaje, nastojimo posjetiocima ponuditi nešto novo, drugačije i neobično. Ove godine smo dosta mijenjali izgled festivala i program, a teme o kojima ćemo pričati važne su za biznis, što svake godine privlači sve više posjetilaca koji nisu iz medijske i komunikacijske industrije", rekao nam je Ricov.

Ono po čemu je Weekend Media Festival uvijek poseban su ljudi koji se tamo susreću, inspirativna predavanja i nezaboravan provod. Deseto po redu okupljanje bit će prepuno iznenađenja. Ricov ističe da će promjena biti u programskom sadržaju kao i da će zabavni program biti bogat brojnim poznatim imenima. Kao i do sada, učesnici mogu očekivati relevantne sagovornike za komunikacijsku industriju, ali i za sve ostale sudionike na tržištu.

"Ove godine jedan od panela bit će posvećen fenomenu kreativnog dokoličarenja, dok će se drugi baviti sve izraženijim trendom povlačenja američke produkcije iz televizijskog programa na 'on demand' televiziju. Raspravljat će se i o rastućem utjecaju Googlea i Facebooka na globalnom tržištu oglašavanja te o budućnosti transporta i utjecaju novih digitalnih platformi poput Ubera. Dio programa jubilarnog Weekenda bit će posvećen nordijskim zemljama koje se smatra uzorom razvoja novih tehnologija, ali i regionalne saradnje", navodi naš sagovornik.

Očekuje se da će festival privući blizu 4.500 posjetilaca. Da je program koji festival nudi zanimljiv i važan za poslovni sektor najbolje govori činjenica da je Weekend sve popularniji među posjetiocima iz regije.

Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala
Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala

"Ove godine smo pripremili više od 60 prezentacija koje će se istovremeno odvijati u šest dvorana. Od predavača bih istaknuo Jona Lawrenca, najboljeg digitalnog urednika Velike Britanije s Channel 4 te Sašu Savića koji je rodom iz Sarajeva, CEO-a Mediacoma za SAD, jedne od najznačajnijih globalnih agencija", ističe Ricov.

Jedinim od najvećih uspjeha festivala smatra networking. Weekend je prilika za upoznavanje zanimljivih ljudi iz struke, što često rezultira saradnjom, idejom ili novim poslovima.

"Uprkos dobrim predavanjima i predavačima te ludim zabavama, mislim da je networking veoma značajan. Kreativno dokoličarenje najbolje prikazuje atmosferu festivala. U opuštenoj atmosferi ljudi razgovaraju o važnim temama. Weekend je mjesto gdje se sklapaju poslovi, ali i mjesto na kojem se svi dobro provedu, zbog čega nam se svake godine vraćaju stalni posjetioci i dolaze novi", navodi Ricov.

Zaključuje da su organizatori festivala u posljednjih deset godina mnogo toga naučili i postali kreativniji, zabavniji i originalniji. Nada se da taj osjećaj dijele i svi koji će se se zajedno s njima u septembru družiti u Rovinju.