U probijanju jednog od najzahtjevnijih tunela u Hrvatskoj učestvovala i firma iz BiH
U Evropskoj uniji tunel smatraju prometnom tačkom od velikog ekonomskog značaja. U investiciji vrijednoj više od 35 miliona eura, EU učestvuje s više od 85 posto.
Kako je izvijestio hrvatski "Nacional", hrvatske građevinske firme niskogradnje našle su se u problemima i nisu mogle preuzeti ovaj projekt proširenja željezničkog tunela u Rijeci pa su se svele na podizvođače.
"Na međunarodnom javnom konkursu posao je dobio konzorcij Kolektor koling, slovenske firme iz Idrije kao vodeći partneri s oko 65 posto ugovorenog udjela u radovima i oko 35 posto Euro-Asfalt iz Sarajeva. U Euro-Asfaltu koji sam obavlja bušenje i kopanje u tunelu Sušak, ima inženjera koji su nekada radili u moćnim građevinskim tvrtkama kao što je bila Hidroelektra. Ovakvo bušenje tunela je specifično i vrlo rijetko u svijetu", kaže se u tekstu "Nacionala".