Komentari (23)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Koga hoce hoce. Ljudi se izbore. Ne sjede skratenih ruku
sarajevski taksisti na aparatima. ....
Ne slazem se stvarno, ljudi su napravili platformu da radi kako radi i takvu je pustili. To sto je napravila BUM jer se konkruencija ne moze ni uspostaviti je vec problem same konkurencije. Pa treba uzet evo konkretno sarajevo za primjer. U 90 posto auta se vozi samo jedno, zar nije logicno da se ljudi ujedine i voze sa jednim autom 3-4 osobe = manja zagadjenost, problem parkinga rijesen, javnog gradskog saobracaja itd. Ali jok, ne ide drzavi nista i odma to ne valja ..
Postena odluka ili dozvoliti da svi rade kao uber ili uber ubaciti u okvire. Taksisti inace placaju previse naknada, taksi i licenci. Trebalo bi smanjiti
replika ubera bi dobro dosla kod nas. ljudi mogu nesto i zaraditi a ako bi cijene bile povoljnije od sadasnjih po kilometru onda bi se isplatilo da me vozaju po gradu a ne da koristim svoje auto ili GRAS.
Imas gogo app, u mostaru jeftiniji obicni nego sto bi bio uber taksi :) ljudi se razmazili sve sto je dalje od 2km ne idu pjeske nego zavu taksi koji kosta 2KM-2km
@sanjo87 pa i u sarajevu je kilometar 1KM. sarajevo ilidza te dodje oko 11 KM. kad bi neko radio za u pola cijene, recimo do ilidze za 5.50 KM, ja bi stalno koristio taj prevoz
PRIKAŽI ODGOVORE (3)