
Za najbolju kampanju u kategoriji "Inovativna upotreba komunikacijskog kanala" proglašena je kampanja realizovana za klijenta USAID BiH. Kampanja je pomogla lokalnim organizacijama koje se svakodnevno bore protiv korupcije prisutne u procesu javnih nabavki da skrenu pažnju javnosti na potrebne izmjene Zakona o javnim nabavkama.
Muzej je tako prikazivao najšokantnije primjere netransparentnog i nerazumnog rasipanja novca poreznih obveznika. Pepeljara od 550 EUR ili obrok plaćen 120 EUR neki su od devet predmeta izloženih u postavci. Vijest o neobičnom muzeju brzo se proširila kroz region, a građani susjednih zemalja su pozivali na otvaranje sličnog muzeja u njihovim gradovima i državama. Umjesto planiranih pet, muzej je zahvaljujući nevladinim organizacijama i građanima izložen u petnaest gradova širom BiH, a svi posjetioci su postali ambasadori i nosioci kampanje.

"Veoma smo ponosni na činjenicu da su profesionalci iz regije prepoznali naš rad i dodijelili nam nagradu na ovako značajnoj konferenciji. Ovo jeste veliki uspjeh za našu agenciju i ljude koji u njoj rade, ali i pokazatelj da i BiH ima veliki kreativni potencijal, o kojem će se tek čuti. Želim istaknuti da je kampanja rezultat izvrsne saradnje i razumijevanja sa klijentom USAID BiH sa kojim planiramo nove aktivnosti. Nadamo se da će i drugi klijenti biti otvoreniji i hrabriji za drugačija kreativna rješenja jer to očigledno donosi rezultat." - izjavio je Haris Mujanović, Account Director agencije Via Media.
Osamnaesto izdanje SEMPL-a je nastavilo sa otkrivanjem posljednjih trendova u oblasti media, marketinga i komunikacija.