PROMO
0

Visa i OREA nastavljaju podršku malim biznisima: Čak 60 posto trgovina zabilježilo rekordnu prodaju

Kompanija Visa i OREA nastavljaju promotivnu kampanju sa ciljem podrške domaćim brendovima podstaknute pozitivnim rezultatima inicijative u prijethodnim mjesecima.

Oko 60 posto ispitanika ankete koju je sprovela OREA među korsnicima svoje platforme ističe da je tokom decembra i januara, zabilježilo rekordnu prodaju, a čak 70 posto njih smatra da im je inicijativa dviju kompanija donijela nove kupce koji su prvi put imali priliku da se upoznaju sa njihovim proizvodima. Stoga korisnike OREA platforme očekuje novi ciklus pogodnosti počev od danas do 8. marta, a riječ je o do 25 posto popusta i poklon vaučeru od 10KM za onlajn plaćanja Visa karticama na orea.ba.

"Vjerujemo u potencijal malih biznisa i talentovanih pojedinaca, ali i u uticaj koji možemo ostvariti u suradnji sa snažnim i pouzdanim partnerom kakva je kompanija OREA. Smatramo da je potrebno da pomognemo opstanak malih, lokalnih brendova iza kojih stoje naše komšije i prijatelji, te nas veoma raduje podatak da je nedavno završena kampanja doprinijela privlačenju novih kategorija kupaca i rekordnim stopama prodaje upravo za ovaj segment privrede", izjavio je Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za region jugoistočne Evrope.

Sektor mikro biznisa obezbijeđuje posao za više od 400.000 stanovnika Bosne i Hercegovine. Istovremeno, upravo su mikro i mala preduzeća najviše osjetila posljedice pandemije i borila se za opstanak tokom vanrednog stanja. Zahvaljujući kampanji kompanija Visa i OREA, potrošači su imali priliku da uživaju u posebnim popustima i pogodnostima, te svojom kupovinom podrže male proizvođače rukotvorina. Zbog velikog interesovanja kupaca, OREA trgovine zaposlile su nove radnike u trenucima kada se veliki broj zaposlenih u malim preduzećima širom svijeta suočava sa gubitkom radnih mjesta.

"Našim vrijednim kreativcima nikada nije nedostajalo mašte i talenta, kao ni volje za stvaranje unikatnih, kvalitetnih proizvoda, ali je nedostajala podrška i ekosistem u kojem mogu rasti. Upravo takvo okruženje za osnaživanje malih kreativnih biznisa OREA gradi od samog početka, a u saradnji sa društveno odgovornim partnerima poput kompanije Visa, koji prepoznaju našu viziju i potencijal kreativne industrije u BiH, možemo uraditi mnogo ne samo za spas malih biznisa, već i za otvaranje novih radnih mjesta, što je direktan pozitivni efekt na domaću ekonomiju", izjavila je Senita Slipac, direktorica i suosnivačica OREA platforme.

U periodu prve faze kampanje, generisano je preko 1000 kupona za korisnike Visa kartica, čije je učešće u ukupnom broju kartičnih plaćanja iznosilo skoro 76 posto.