Visa Pulse istraživanje otkriva zašto je bezgotovinsko plaćanje pametniji izbor
U Bosni i Hercegovini, gdje se tradicija i savremenost često u prepliću, bezgotovinsko plaćanje sve više dobija na značaju.
U Bosni i Hercegovini, gdje se tradicija i savremenost često u prepliću, bezgotovinsko plaćanje sve više dobija na značaju.
Odavno je poznato da se u Bosni i Hercegovini živi za sevdah, što potvrđuju i rezultati najnovijeg regionalnog istraživanja kompanije Visa, koje pokazuje da čak četvrtina ispitanika (26%) nekoliko puta sedmično odlazi u kafanu ili restoran, dok petina (19%) to čini svaki dan.
Online kupovina u Bosni i Hercegovini bilježi značajan porast, uz brzi prelazak potrošačkih navika na digitalne kanale. To potvrđuje i najnovije regionalno istraživanje kompanije Visa, koje navodi da su odjeća i obuća najčešće kupljeni artikli na internetu.
Na Visa olimpijskom triatlonu, tokom jula mjeseca, građani Sarajeva i Banja Luke mogli su se oprobati u tri različita sporta - košarci, hokeju i streličarstvu.
Intesa Sanpaolo Banka i kompanija Visa nakon prošlogodišnjeg jubileja i prikupljenih više od 270.000 KM koje su donirane raznim udruženjima, bolnicama i pojedincima, ove godine su realizirali jedanaestu humanitarnu kampanju Inspirisani srcem.
Budućnost novčanih transakcija, jačanje različitih metoda beskontaktnih plaćanja, podrška malim i srednjim preduzećima i implementacija vještačke inteligencije u digitalne finansijske tokove samo su neke od tema koje su razmatrane na Visa SEE Business Forumu 2024.
Intesa Sanpaolo Banka i Visa jedanaestu godinu zaredom organizuju humanitarnu akciju "Inspirisani srcem" koja će se i ove godine realizirati tokom mjeseca maja. Novitet je da se od ove godine kampanji pridružio i najveći bosanskohercegovački trgovački lanac Bingo.
Kompanija Visa, svjetski lider u digitalnim plaćanjima, imenovala je Kristinu Doroš za višu potpredsjednicu i regionalnu menadžerku za centralnu i jugoistočnu Evropu.
ASA Banka posvećeno radi na zadovoljenju stvarnih potreba klijenata i olakšavanju njihovog svakodnevnog života. Zbog toga, ova banka redovno predstavlja tržištu jedinstvene i inovativne proizvode, ali i nagradne igre kojima se svojim klijentima želi zahvaliti na lojalnosti.
ASA Banka u saradnji sa kartičnom kućom Visa, pokrenula je nagradnu igru "Plaćaj i osvoji" koja traje do kraja ove godine.