Komentari (150)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Sigurno bi se brže gradilo da nije ovih LGBT, to nam je najveći problem u državi
Najskuplji autoput na svijetu Boston Big Dig je koštao preko 40 milijardi KM za 3 kilometra i gradilo se 11 godina.
usput, jako je dobro ispalo. Potpuno preporodilo Boston - dobre stvari koštaju i dugo se grade
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
zato sto smo zatucani i glupi, nesposobni i primitivni, najvaznije je ko je ciji i da glasamo za iste zohare preko 20+ godina, zato sto imamo drzavni aparat tj vojsku podobnih uhljeba neradnika ko da smo kakva 30+ miliona stanovnika, zato sto nam trafika kosta 250000 maraka, zato sto svaka fuksa od politicara ima novo auto i vozaca, zato sto zohari na drzavnoj sisi putuju po svijetu vise od japanskih turista...itd itd...i sta ima novo
Imamo previse brda...
Cijene autoputa u Njemačkoj kreću se od 6 miliona do 20 miliona eura, a u određenim predjelima mogu dostići i cijene od 100 miliona eura. Ovo su zvanične cijene Ministarstva transporta Njemače. Naši uslovi i konfiguracija zemljišta su mnogo teži, ali je radna snaga jeftinija.
Krediti,akcize su razlog novih kredita... Kao stoji kod nas milijarda KM,koja suplja... A mi dizemo kredit,upravo su razlog zasto je sporo gradi jesu krediti I nikad mi necemo imati autoput.. Dok se izgradi jedna dionica,druga,treca onu prvu vec treba popravit,krpit,isl
Zato što se na izmišljanju problema mnogo krade. Krast će se još više, sve dok su direkcije za autoputove u rukama stranaka.
za koga je ova djecija' nestrucna prica????? kada dobijes ponudu za izgradnju ,dobijes cijenu I rokove izgradnje I tacno decidirane vanredne probleme kojie treba rijesiti uz dodatno placanje! ovo je obicno intelektualno onaniranje!!!!!
Ovaj Terzic nista nije rekao konkretno! Pitanje je zasto je skupa izgradnja autoputeva u BiH i zasto dugo traje gradnja!?
Longiguracija terena izgovor br.1 "Brdovita zemlja"! Kilometar asfalta je sluplji u bilo kojoj zemlji u regionu, kao da se pravi od srebrene prasine a ne od sitnog sljunka i bitumena. Drugo beton je u domacoj proizvodnji- tj. hocu reci Cement. Ne uvozi se izvana! U BiH je! Radna snaga? Jedva 50 ljudi radi na projektu! Trebalo bi u tri smjene da radi 3000 minimum za svaku po 1000 ljudi! Da radi vise firmi, a ne samo 1! Fufnjak moj!
Ukratko, zbog gradjanja i njihovog izbora prilikom glasanja a i osobnih interesa politicara, nasa zemnja je u stagnaciji. Nznam sta kukate, glasali ste za ovo, u cemu je problem?
Ja mislim da je došlo vrijeme da se uvedu akcize od 50 pfeninga na hljeb, zarad autoputa. Plaćamo akcize na naftne derivate, plaćamo akcize na struju, na vodu, na zrak, na lijekove, pa red je da se akcize za autoput počnu naplaćivati i na hljebu. A autoput samo što nije! Evo još malo, i sad će...
Oh i nemojte zaborativi povećati PDV, ono sa 17% na 77%, po mogućnosti na sve, a uvesti poseban pdv za brašno i lijekove od 377% jel zašto ne kada to naši novčanici mogu izdržati? Samo podebljajte... A nemojte nipošto dirati Senada Binga, mislim 400 KM je i više nego dovoljno da se novi nameti plate!
Odgovor je jednostavan. Grade ga politicari a ne struka. Stavite covjeka koji je sposoban i posten. Dajte mu pare posto pare vec stoje na racunu i da vidite kako se brzo gradi. Mi moramo prvo odluciti koja stranka ce da imenuje direktora ili zamjenika. Ako se sposban covjek slucajno zaleti pa pocne raditi kako treba odmah ga mijenjaju.
nema ko da radi autoput, ljudi otisli u njemacku. kaze mi jedan kolega koji je radio , imao satnicu 3km, otisao u njemacku raditi zgrade neke tj omo zgrada asfaltiranje i to, satnica mu 12 ojera. Merhabaaa zadrugaa, da vidimo za 10 godina ko ce vam penziju uplacivati. nemojte biti budale , ucite jezik sevi mu mater, gospodin budes tamo za godinu. vidite da ide sistemski , radnici u njemacku , migranti u bosnu
Dok svi šutimo i trpimo, mogu nas jahati koliko i kako hoće. Sposobna mladost, oni koji bi i mogli nešto promjeniti odoše vani, a ovdje ostaju samo poslušnici i oni koji zbog godina ne mogu ići.I ja bih da sam ovdje u strukturama vklasti isto radio, uveo bih još i danak u krvi, vadio bih ovcama svaki mjesec krv i izvozio ,a od tog novca bih kupovao jahte za naše zaslužne stranačke kadrove...sve dok šute, cijedi, kao limun, što da ne...
A polako dok se pare operu porezi itd
Zato sto je ovo BIH
Koliko godina je ovaj na čelu preduzeća cija je uglavnom nadleznost izgradnja autoputeva, a da nije napravio ni jedan metar autoputa? I koliko jos moze biti na toj funkciji bez rezultata? Je li moguce da je jedan Enver Bijedić stručnjak za izgradnju autoputa u odnosu na ove nasljednike?