Proteklog vikenda Sarajevo je bilo domaćin 7. rallyja Jahorina, koji se vozio kroz samo Sarajevo, ali i na okolnim planinama Trebeviću i Jahorini. Ideja vodilja organizatora bila je da oživi ovu disciplinu u našoj zemlji, te da i novim generacijama pokaže sve njene čari.
Sarajevo i BiH, uprkos dugoj pauzi, imaju relijašku tradiciju. Rally se vozio sve do 1991. godine, a svoje zlatne trenutke je imao 1984. i 1985. godine, kada se u okolini Sarajeva vozio Yu-Rally za Prvenstvo Evrope. Te dvije godine na cestama kraj Sarajeva je nastupilo šest, što dotadašnjih, što budućih prvaka Evrope u rallyju. Tada održan brzinski ispit Trebević svoj start je imao kod Spomen-parka Vraca, baš kao i ovog vikenda, gdje se opet okupio veliki broj gledalaca.
Proteklog vikenda rally se definitivno počeo vraćati na puteve stare slave, što je potvrdio veliki broj gledalaca koji je došao gledati vožnje na brzinskim ispitima na Trebeviću i Jahorini, ali i na trgu ispred BBI centra, gdje su se mogli družiti sa rally posadama i pobliže razgledati njihove automobile. Draž ove discipline i jeste upravo u tom direktnom kontaktu sa gledaocima, u šta su se uvjerili i svi oni koji su bili na Trebeviću i Jahorini, i između ostalog, pomagali posadama u povratku na stazu nakon izlijetanja.
Pobjednik ukupnog poretka 7. rallyja Jahorina je posada koju čine Zakir Oković i Želimir Osenk, jedni od najiskusnijih relijaša u BiH, koji su sa svojim Mitsubishijem Lancerom EVO X bili najbrži i najspretniji. Zapažene vožnje i dobre rezultate svakako su imali i Šefik Pehlić i Hasan Ljubijankić u Subaru Imprezi STi, kao i Muhamed Švrakić i Dženana Švrakić u vrhunskom Citroenu C2 R2.Ipak, viši cilj ovogodišnjeg rallyja, pored samog takmičenja, bilo je oživljavanje ove discipline i stvaranje zdravih temelja za održavanje ovog rallyja u narednim godinama. S obzirom na sve viđeno i na odlične reakcije javnosti možemo se nadati svijetloj budućnosti rallyja u BiH.