Zainteresovani i Kinezi
309

Obnova kompletne tramvajske pruge u Sarajevu bi trebala početi 2021. i trajat će dvije godine

B. R.
Ilustracija (Foto: I. Š./Klix.ba)
Ilustracija (Foto: I. Š./Klix.ba)
Za tramvajsku prugu od Ilidže do Marijin-Dvora je zainteresovano šest izvođača, a rekonstrukcija bi trebala početi sljedeće godine. Radovi će koštati 20 miliona eura, a novac je osiguran kreditnim sredstvima Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).
Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adi Kalem je u izjavi za Klix.ba objavio koje su se kompanije prijavile za ovaj posao. Među zainteresovanim kompanijama su dvije iz Kine.

"Međunarodni tender za izbor izvođača radova za rekonstrukciju tramvajske pruge od Marijin-Dvora do Ilidže objavljen je 23. juna ove godine u skladu s politikama i pravilima nabavki EBRD-a. Rok za dostavu ponuda je bio 2. oktobar kada su ponude i otvorene kroz EBRD-ov elektronski portal nabavki - ECEPP. U toku je evaluacija primljenih ponuda. Ponude je predalo ukupno šest ponuđača i to: CSI&REC iz Kine, China Civil Engineering Construction iz Kine, YM - Aypiray Joint Venture, Euro-Asfalt i Duha iz Bosne i Hercegovine i Slovačke, Strabag iz Austrije i Gulemark iz Turske", ukazao je.

Prema njegovim riječima, obnova pruge bi trebala početi početkom sljedeće godine i trajat će dvije godine od potpisivanja ugovora.

S obzirom na to da je rekonstrukcija tramvajske "S" krivine izazvala velike probleme u saobraćaju i javnom prijevozu, posebno onda kada je počela, pitali smo Kalema da li će to biti slučaj i tokom obnove pruge od Ilidže do Marijin-Dvora. Tvrdi da postoji plan obnove te organizacije saobraćaja i javnog prijevoza.

"Postoji plan obnove koji je sastavni dio tenderske dokumentacije. Obnova će se raditi po funkcionalnim cjelinama. Plan organizacije i javnog prijevoza je usklađen s planom obnove, odnosno bit će prilagođen prema izvođenju radova po funkcionalnim cjelinama", poručio je kantonalni ministar saobraćaja Adi Kalem u izjavi za naš portal.

Osim tramvajske pruge, planirana je kupovina 20 novih tramvaja za šta će biti izdvojeno 30 miliona eura. Za ovu namjenu također će se koristiti novac EBRD-a.