Obnova kompletne tramvajske pruge u Sarajevu bi trebala početi 2021. i trajat će dvije godine
"Međunarodni tender za izbor izvođača radova za rekonstrukciju tramvajske pruge od Marijin-Dvora do Ilidže objavljen je 23. juna ove godine u skladu s politikama i pravilima nabavki EBRD-a. Rok za dostavu ponuda je bio 2. oktobar kada su ponude i otvorene kroz EBRD-ov elektronski portal nabavki - ECEPP. U toku je evaluacija primljenih ponuda. Ponude je predalo ukupno šest ponuđača i to: CSI&REC iz Kine, China Civil Engineering Construction iz Kine, YM - Aypiray Joint Venture, Euro-Asfalt i Duha iz Bosne i Hercegovine i Slovačke, Strabag iz Austrije i Gulemark iz Turske", ukazao je.
Prema njegovim riječima, obnova pruge bi trebala početi početkom sljedeće godine i trajat će dvije godine od potpisivanja ugovora.
S obzirom na to da je rekonstrukcija tramvajske "S" krivine izazvala velike probleme u saobraćaju i javnom prijevozu, posebno onda kada je počela, pitali smo Kalema da li će to biti slučaj i tokom obnove pruge od Ilidže do Marijin-Dvora. Tvrdi da postoji plan obnove te organizacije saobraćaja i javnog prijevoza.
"Postoji plan obnove koji je sastavni dio tenderske dokumentacije. Obnova će se raditi po funkcionalnim cjelinama. Plan organizacije i javnog prijevoza je usklađen s planom obnove, odnosno bit će prilagođen prema izvođenju radova po funkcionalnim cjelinama", poručio je kantonalni ministar saobraćaja Adi Kalem u izjavi za naš portal.
Osim tramvajske pruge, planirana je kupovina 20 novih tramvaja za šta će biti izdvojeno 30 miliona eura. Za ovu namjenu također će se koristiti novac EBRD-a.