Bistrička stanica u Sarajevu polako dobija novi izgled, radovi na fasadi se privode kraju
Obnova stanice, koja je napravljena tokom austrougarske vladavine, je počela u oktobru prošle godine. Novac za radove u iznosu višem od dva miliona KM osigurao je Grad Sarajevo.
Tadašnja gradska vlast na čelu s gradonačelnikom Abdulahom Skakom iz Stranke demokratske akcije (SDA) je poručila da će nakon 42 godine po ukidanju željezničkog saobraćaja u ovom dijelu Sarajeva biti napravljen muzej u bivšoj stanici.

Sarajevski arhitekta Mufid Garibija je nedugo prije početka rekonstrukcije ovog nacionalnog spomenika Bosne i Hercegovine ukazao na to da su Austrougari ovu stanicu napravili u alpskom stilu te da je bila uz prugu koja je bila jedna od najskupljih na ovim prostorima.
U Gradu Sarajevo su tada obećali da će stanica biti rekonstruirana tako da joj se povrati autentičan izgled. Rok za završetak radova bio je pola godine.

Pruga kojom je Sarajevo povezano sa Slavonskim Brodom i Budimpeštom je napravljena 1882. godine. Kasnije, 1906. je napravljena pruga kojom je glavni grad Bosne i Hercegovine povezan s Višegradom iz kojeg se putovalo prema Beogradu, Sofiji, Solunu i Istanbulu. U sklopu ove željezničke trase je napravljena i Bistrička stanica.
U ovoj stanici su snimane i scene jednog od najgledanijih filmova na ovim prostorima i šire "Valter brani Sarajevo".
U međuvremenu, još se čeka na obnovu stare željezničke stanice na Ilidži koja je izgrađena 1892. godine. Služila je svojoj svrsi do 60-ih godina prošlog vijeka kada je pretvorena u stambeni prostor. Trenutno je u vrlo lošem stanju.