Izvršni direktor Starbucksa Howard Schultz je kazao da je maslinovo ulje daje "neočekivan, baršunast, puterasti okus, koji je poboljšava kafu i lijepo se zadržava na nepcu".
Starbucks je među najvećim američkim kompanijama koje su se suočile s preprekama dok su se pokušavali proširiti na italijansko tržište hrane i pića. Italijanska kafeterijska scena je poznata po neovisnim kafićima koji su često u privatnom vlasništvu.
Starbucks trenutno u Italiji ima oko 20 svojih kafea.
"Bit će ljudi koji će se pitati otkud maslinovo ulje u kafi, međutim, dogovor je u čaši. Ne mogu se sjetiti trenutka u svom životu u kojem sam bio uzbuđeniji nego sada", dodao je Schultz.
Kompanija planira uvesti niz vrućih i hladnih napitaka u svoje objekte u Južnoj Kaliforniji ovog proljeća, a nakon toga u Velikoj Britaniji, na Bliskom istoku i u Japanu.
Oleato linija, koja je od danas dostupna u Italiji, sadrži ledeni espresso i latte s maslinovim uljem "na pari sa zobenim mlijekom". U ponudi je i hladna kafa s "Partanna ekstra djevičanskim uljem" i pjenom od slatke kreme i vanilije".
Maslinovo ulje je ključni dio mediteranske kuhinje, a povezuje se sa zemljama među kojima su Italija, Grčka i Španija. Njegove zdravstvene prednosti se dijelom pripisuju mononezasićenim masnim kiselinama koje sadrže vitamine, minerale i polifenole.
Podsjetimo, Italijani su pozvali na bojkot Starbucksa kada su objavljeni planovi otvaranja prvog kafea 2018. godine.