Anketa / Da li je ograničavanje brzine na glavnoj saobraćajnici u Sarajevu sa 60 na 50km/h dobra ideja?
Zamjenik premijera KS Emir Dedović je nakon sjednice obavijestio o mjerama koje planiraju poduzeti, a koje se odnose na to da se u naseljenim mjestima smanji dozvoljena brzina kretanja automobila sa 60 na 50 km/h i sa 40 na 30km/h.
Konačna odluka o ovome može biti donesena tek nakon provedenih pravnih i zakonodavnih procedura što uključuje i javnu raspravu, međutim građani na društvenim mrežama već pokazuju svoje nezadovoljstvo.
Mnogi ističu da će ovakva odluka izazvati još veće gužve u Sarajevu s obzirom na to da se usporava saobraćaj. Podsjećaju da je 2010. godine donesena ista odluka, ali da je poništena upravo zbog toga što nije bila efikasna.
"Smanjivanje brzine na glavnoj saobraćajnici na 50Km/h će samo paralizovati grad dodatno, a neki berberovići će i dalje voziti pijani, bez vozačke, duplo brže od ograničenja. Najava mjere vam je toliko iracionalna da pokazuje samo zbunjenost i strah u vrijeme krize", rekao je to Albin Zuhrić.
Građani koji su se okupili večeras kako bi odali počast Azri Spahić, koja je ubijena u saobraćajnoj nesreći koja se dogodila u petak navečer, kazali su kako nju nije ubila osoba koje je vozila 60 kilometara na sat nego 100 te da je to dokaz da mjera nije adekvatna.
Inače, u mnogim evropskim gradovima pa i gradovima Bosne i Hercegovine je uobičajeno da ograničenje u naseljenim mjestima bude 50 km/h, a u centrima gradova do 40 km/h, no struka mora utvrditi koliko je to primjenjivo na Sarajevo i da li je štetno po saobraćaj.
Građani su još poručili da bi mjere koje bi dale rezultat bile pokrivanje grada kamerama, kao i radarima za mjerenje brzine. Osim toga, ležeći policajci i trake za usporavanje brzine su adekvatno sredstvo koje se koristi s ciljem sprečavanja sulude vožnje.