Iskreno je idiotska ideja, ali takodjer ne kontam vozace na autoputu koji skroz iskljuce mozak dok voze (a to je vecina).
Uvijek treba gledati na 100-200m ispred i smanjiti brzinu ako vidis ljude, cak iako su samo na pomocnoj traci na autoputu...
Jesil ikad kocio sa 150 na sat? Znas koliko treba da stanes? Mozda ima neko iza tebe a da ne govorim o pokusaju da sta izbjegnes sa 150. Drugo ovo je bilo u pola noci i trojica stoje na sred puta. Kad se oni razbjeze mozes samo planirat kojeg ces udarit.
@rosko Kada bi se svi drzali pravila, kao sto je drzanje distance, ovi iza tebe vozaci ne bi bili u opasnosti... druga stvar, na rijetko kojem autoputu je dozvoljeno voziti 150, jos pogotovo navecer.
Kada nije pregledno, duznost je opreznije voziti, a sa 120kmh se moze za 200m zakociti do 0...
Znam o cemu pricam
@rosko Ako si to tako shvatio onda si poglup. Ne, nego treba uvijek biti oprezan i drzati se pravila da bi se u vanrednim situacijama sto brze moglo reagovati.
I ja sam lud sto mislim da ce se neki balkanac drzati pravila i da ce shvatiti sta hocu da kazem...
@c8politan ja koliko znam da je njemacka jedina zemlja u evropi koja nema ograničenja brzine na autoputu osim gdje je to saobraćajnim znakom drugačije određeno.
@korisnik3107 to je nekad bilo, danas je to svedeno na jako malo dionica, ako ces u brojkama onda je to okruglo 7% citavog autoputa. 120-150kmh je 93% njemackog autoputa. Informisi se hebeni bosnjo...
@c8politan kao prvo nisam bošnjo, kao drugo nisam te vrijedjao nego sam dao opasku da u njemačkoj nema ogranicenja tako da nema razloga da odmah pjeniš. nevalja što miješaš richt Geschwindigkeit sa ograničenjem , a i da je tako mozda su bili bas na onih 7% za koje ti tvrdis ili si cak bio na licu mjesta. frustrirani bošnjo.
Poglup si ti ako nisi skonto da na 150 nema reagovanja nikakvog.Covjeka u po noci na autoputu nemozes vidit,a svako naglo reagovanje je pogubno za tebe u takvom slucaju.