1. Nedostatak motivacije: većina učenika vidi oko sebe (a veoma često i u kući) hiljade nezaposlenih sa završenim fakultetima i školama pa sebi postave logično pitanje: Čemu škola?
2. Svaka škola ima problem sa manjkom učenika iz godine u godinu. Stalno se bore za učenike, loše ocjene i strogi profesori odbijaju učenike pa se škole ne žele dovesti u takvu situaciju jer puno škola rade na granici pedagoških standarda što se tiče broja odjeljenja odnosno učenika.
Čemu škola???
Učenje kako se uči.Učenje elementarnih stvari koje čovjeku u životu svakodnevno trebaju, učenje redu, radu i disciplini.
U Sarajevu, evo sad imamo znatan broj škola koje imaju od 600 do 1200 učenika.
Manjak je evidentan, ali u promilima, jer u Sarajevo dolaze i djeca iz unutrašnjosti.
Profesori ne daruju ocjene radi sebe, nego radi naređenja direktora i pedagoga, kojim ide u prilog pad kriterija iz ministarstva, kako bi škola bila bolje plasirana u kantonu.